Heissan!
Mulla ei ONNEKS oo painajaisia ollu, ainakaan vielä siis, mutta usein niin älyttömän outoja unia, jotka vielä muistaa aamulla, että mietin välillä miten sekaisin sitä voikaan päänuppi olla! Semmonen haitta on kyllä nukkumiseen liittyen ollu, etten saa ollenkaan yhtä hyvin nukuttua kun normaalisti, jolloin olen todella sikeäuninen: nukahdan aina heti ja nukun läpi yön, ja herätyskellon soidessa tuntuu aina niinkuin olisin vain torkahtanut hetkeksi. Nykyään nukun pätkiä, pyörin ja niistän ja tuhisen ja hikoilen ja herään vessaan tai puoliksi valvon ja odotan jotenkin että 'kohta täytyy kuitenkin mennä vessaan' (!!!), siis kaikkea mitä mulla ei normaalisti ole ollenkaan unia haittaamassa.
Äitiysvaatteista sen verran, että kävin tänään huvikseni alan erikoisliikkeessä, ja tulin ostaneeksi kivat, tiukat mutta joustavat farkut, joita kyllä kelpaa käyttää jo nyt, (vaikka mahaa ei silleen oo paitsi iltaisin) ja myös ihan loppuun asti kun niissä oli kaiken maailman säätöjä ja joustoja :) Toisetkin farkut sovitin, ja jätin vielä kauppaan, mutta taidan hakea heti huomenissa, kun olivat nelin niin hyvän näköiset ja mukavan pehmeät. Meinasin ihan innostua ja ostaa ihanan nahkaisen vaippakassinkin, vai mikä se nyt on missä ne tarvikkeet kulkee, ihan käsilaukun näköinen oli, ei ollenkaan liian iso ja ruma kankainen niinkun jotkut, mutta hillitsin vielä itseni, jun ei tässä nyt ihan juuri ole vielä tarvetta kuitenkaan :D joutuis kuitenkin säilömään sitä vielä kuukausitolkulla, niin kuin ei muutenkin kaapit pullistelis rojusta...mutta nytpähän tiedän mistä niitä saa!