Painaisitko nappia, jos...?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hyytti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En

Painaisitko nappia jos saisit tuuheammat ja pidemmät ripset, mutta myös kaikkien sinulle läheisten miesten (veli, oma mies, isä, ym.) ripset tuuhentuisivat ja pitenisivät?

En kun paritalossa naapurin asunto on täysin sama mutta peilikuvana😂

Painaisitko nappia, jos tyynysi olisi aina sinulle sopivan pehmeä ja sopivan korkuinen, mutta peittosi olisi aina hieman liian lyhyt?

Paha, mutta joo, tyyny on tärkeämpi! Sitten voi laittaa sukat jalkaan ja selvitä tästä peittoongelmasta.

Painaisitko nappia jos saisit ylimääräisen vapaa-päivän, mutta olisit puolisosi armoilla siinä että miten hän päättää sinun käyttävän sen?

Uskon että hän osaisi päättää kyllä kivoja juttuja mutta kyllä mä silti haluan itse päättää mitä milloinkin teen, niin en painaisi

Painaisitko nappia, jos sinulle tarjottaisiin täydellinen kynttiläillallinen, mutta joutuisit kävelemään sinne viiden kilometrin matkan?

Ei sillä taida olla kuin yhdet mitkä nekin alkaa jo olla parhaimmat päivänsä nähneet mutta en silti olisi niin ilkeä, ne sopii sille🙈

Painaisitko nappia, jos saisit ilmaiseksi haluamasi tatuoinnin, mutta sen ottaminen olisi tuplasti normaalia kivuliaampaa?

En, meinasin pyörtyä kun otin tatuoinnin 15 vuotta sitten.

Painaisitko nappia jos sinun ei tarvitsisi enää antaa verinäytteitä, mutta ihosi alle pantaisiin mikrosiru mittaamaan veriarvoja?

En 🧙

Painaisitko nappia jos et enää ikinä oksentaisi, mutta menettäisit englanninkielen taitosi täysin? (Voit toki alkaa opetella nollasta uudelleen)

En, vaikka varmaan joudun oksentamaan keskivertoa useammin. Olen tehnyt kovan työn kielitaitoni eteen ja tarvitsen sitä!

Painaisitko nappia, jos osaisit sitten kaikkia maailman muita kieliä, mutta et enää osaisi sanaakaan suomea?

Kyllä

Painaisitko nappia jos saisit sillä järjestettyä/siivottua itseäsi eniten ärsyttävimmän paikan kotonasi, mutta samalla joutuisit siivoamaan koko kodin läpeensä kattavasta pintapölysä?

Jos se ärsyttävin paikka pysyisi sillä siistinä niin painaisin.

Painaisitko nappia, jos ötökät eivät enää koskaan pistäisi sinua, mutta ne pörräisivät ympärilläsi jatkuvasti?

Takaisin