Heiri Jostain jotain jo tietävä 22 touko 2010 #123 Imatran voi kai jo sanoa :) Kesäkuun alusta kyllä vasta virallisesti imatralainen.. nyt vielä Rautjärveläinen :D Edit: siis muuttomatkaa ei tule kuin vajaa 40km [:D]
Imatran voi kai jo sanoa :) Kesäkuun alusta kyllä vasta virallisesti imatralainen.. nyt vielä Rautjärveläinen :D Edit: siis muuttomatkaa ei tule kuin vajaa 40km [:D]
pisces Näppärä viestien naputtelija 10 kesä 2010 #128 Seinäjoelta, ja esikoista vasta yritellään [:)]
epelation Jostain jotain jo tietävä 15 kesä 2010 #129 simmottest pienest kyläpahasest kuin Pertunmaa [:D] Heinolan-Mikkelin välimaastossa.. Jos Luoja suo esikoinen pätkähtää maailmaan Mikkelissä tammikuussa 2011...
simmottest pienest kyläpahasest kuin Pertunmaa [:D] Heinolan-Mikkelin välimaastossa.. Jos Luoja suo esikoinen pätkähtää maailmaan Mikkelissä tammikuussa 2011...
T tarut Silmät suurina ihmettelijä 16 kesä 2010 #131 Vaasasta (mutta Lappeenrannasta itse lähtöisin.)
S simpsa Jostain jotain jo tietävä 23 kesä 2010 #135 tääl o yks imatralta ja esikoista odottelen [:D]
surusydän77 Oman äänensä löytänyt 25 kesä 2010 #137 Lohjalta on meikäläinen kera kasvavan perheensä [;)]
Christina_ Jostain jotain jo tietävä 28 kesä 2010 #138 Tervehdys ! Tuusulan Jokelasta kirjoitellaan ! :) Esikoista odotellaan ^^
L Lauraps Silmät suurina ihmettelijä 29 kesä 2010 #139 Lahdessa asustelen. Olen viikoilla 13+2 :) odottavan aika on pitkä, mut kyllä mä tästä tykkään :))[:)]
Lahdessa asustelen. Olen viikoilla 13+2 :) odottavan aika on pitkä, mut kyllä mä tästä tykkään :))[:)]
rock^peijpe Näppärä viestien naputtelija 1 heinä 2010 #140 ALKUPERÄINEN: surusydän77 Lohjalta on meikäläinen kera kasvavan perheensä [;)] onhan täällä muitaki lohjalaisii.. :) aattelin et oon ainoo..
ALKUPERÄINEN: surusydän77 Lohjalta on meikäläinen kera kasvavan perheensä [;)] onhan täällä muitaki lohjalaisii.. :) aattelin et oon ainoo..