Pahoinvointia?

Musta tuntuu (jos nyt uskallan ääneen sanoa), että pikku hiljaa paha olo ei ole enää jatkuvasti. Nyt rv 9+4 menossa. Tosin mäkin olen tässä vielä pystynyt lepäillä miten huvittaa, kun keskiviikkona alkaa vasta työt, mutta olen toiveikas, että olo hiljalleen on helpottamassa :rolleyes:

Mä en jaksa tätä pahoinvointia enää yhtään :sad001

Oon nyt 9+1, joten eikös se sanota kymmenennellä viikolla. Eli jos tää useimmiten helpottaa viikolla 12, niin ei olisi enää kun kolme viikkoa vai? :angry1

Nyt tää on muuttunut niin, että aamut vähän parempia, mutta päivät ja illat ihan järkyttäviä. Mietin, että pitäisi kokeilla sitä akupunktiota, näistä rannekkeista ei ainakaan oo ollut mitään apua, vaikka on olleet ranteissa jo kuukauden. Tai en mä tiedä, voisihan olo kait olla vielä pahempi ilman niitä.

Täällä kans yks pahoinvoinnista kärsivä. Nyt viikkoja 9+6, Pahoinvointi ei katso vuorokaudesta aikaa. Illat vasinkin voi olla pahoja. Hieman ehkä helpottanut, tai ainakaan yöllä ei ole tarvinnut herätä oksentamaan. Rannekkeet hommasin, mutta en oikein tiedä onko niistä apua. Muun asian vuoksi olen nyt saikkuillut pidemmän aikaa. Viikon päästä olisi töihin meno. Toivon kovasti ettei tämä pahoinvointi sitä nyt estä.

Onko teistä kukaan ollut pois töistä pahoinvoinnin vuoksi? Itellä viikot vasta 7+1 ja vaikkei kunnon oksennus jatkuvasti tulekaan niin oksettava olo velloo pitkin päivää aina aamusta asti. Huomenna ois taas töihinpaluu ja mietityttää miten sitä jaksaa tän olon kanssa. Mitään kunnollista en oo viikkoon syönyt ja mulla hoitoalan työ jossa paljon jalkeillaoloa ja wc: hen ei pääse pönttöä halaamaan vaikka yhtäkkiä tulee huono olo... Toisaalta en haluis vielä pomolle paljastaa raskautta. Meillä saa omalla ilmotuksella sen 3 päivää olla pois ja kyllä houkuttais mutta sit taas mietin että täähän voi jatkua vielä viikkoja ja oonko nyt "tarpeeks" huonovointinen..?

Angii, en tosiaan oo pahoinvoinnin vuoksi ollut nyt poissa, mutta kyllä mua hoitava lääkäri sanoi jo viimeksi että pahoinvoinnin vuoksikaan minusta ei olisi vielä töihin. Itsellä kans työ, missä ei noin vaan pääse wchen eikä tauottamaan töitä huonon olon vuoksi.

Täällä painiskelen tän olon kanssa ja sen meenkö töihin huomenna. Onneks vasta iltavuoro niin katon aamulla mikä olo. Kokoajan etoo, äskenkin ennen koiran kaa ulos lähtöä kävin vessassa yökkimässä. Lämmintä ruokaa oon syönyt viimeksi viikko sit lauantaina. Ihme kyllä paino ei oo tippunut! o_O

Oon vähän kade kun itelläni ei ole pahoinvointia, vähän vain etomista. Ruoka ei oikein maistu ja olenkin sen takia hiukan laihtunu. Oon siis melko hoikka rakenteinen. Ikää 23 ja painan tällä hetkellä 50 kg. :D Tuostakin syystä mun maha alkaa aika lailla jo näkyä tai ainaki turvotus.

Mulla on kyllä iltapäivä/ilta painotteinen tää pahoinvointi.

Jos syö, on ähky, jos ei syö oksettaa.

Ja palelee ihan sairaasti koko ajan.

Alkuun sitrushedelmät toimi, nyt ne vaan lisää kai happamuutta ja siksi nousee koko ajan ylös.

Niin toivon et tää on alun vitsaus ainoastaan ja loppuu kuun vaihteeseen mennessä.

8+0 ja ihan jäätävä pahoinvointi 24/7 :( alkoi jo plussasta ja nyt ihan kovimmillaan! Päivä kerrallaan, vuodelevossa tällä hetkellä. Ihan kamalaa! Kokeilkaa luontaistuotekaupasta D12 cocculusrakeita. Tuntuu välillä aavistuksen helpottavan.

ainiin pystyttekö hoitamaan jo olemassa olevat lapset, jos sellaisia? Itse en tällä hetkellä pysty ja tuntuu sekin niin pahalle :(

Kyllä mulla on jäänyt lasten huomioiminen vähälle pahoinvoinnin vuoksi. Onneksi eivät ole ihan mitään pieniä, niin ei samallatavoin tarvitse minua. Viime viikolla äitini hieman auttoi ja otti tytöt yökylään. Sain kunnolla levähdettyä ja tyttöjen kaverinakin touhuttiin.

Mulla alkoi nää raskausoireet järettömällä väsymyksellä, flunssalla, lämmöllä, huimauksella ja hurjalla janolla. Aluksi luulinkin, että mulla on vaan flunssa. Ennen vatsanippailuja ja todella kipeäitä rintoja ja tietty niitä puuttuvia menkkoja :)

Nyt taitaa olla ekaa kertaa pahoinvointia. Ei okseta, mutta ei vaan maistu ruoka. Kello on jo kohta 12 ja ei yhtään ole nälkä. Normaalisti tähän aikaan oon syönyt jo aamupalan ja lounaan ja oon aina ollut tosi kova syömään. Mä oon ihan tunnettu siitä, että mulla on aina nälkä ja syömäni ruokamäärät on aika valtavia. Nyt oon saanut syötyä vasta omenan ja pari mantelia. Toki kohta syön lounaan, että selviän lopputyöpäivästä. Eläissäni mulla ei ole vielä koskaan mistään asiasta mennyt ruokahalu. Joten kait tää sitä pahoinvointia nyt on..

Onko teillä muilla jo pahoinvointia? En ole käyttänyt alkoholia vuosiin, mutta lähinnä tää siis tuntuu darralta! Tai te joilla jo aiempia lapsia, niin missä vaiheessa alkanut pahoinvointi ja mihin asti kestänyt? ja kun ruoka ei vaan maistu, niin mitä saatte syötyä? Tällä hetkellä ei tee mieli mitään, ei edes hedelmiä tai herkkuja.. Ja mun käsittääkseni jos ei saa syötyä tasaisesti, niin olo vaan huononee.

Äsken just mietin vähän huolissani, että ei ole vatsasta tänään vielä nippaillut, mutta onneksi on tämä uusi oire, niin ei tarvi taas huolestua. On tää ihmismieli kyllä erikoinen :)

Tämähän on kuin suoraan meiltä, mikään ei mene alas, lähinnä vain hedelmät, maitotuotteet niinkuin maustamaton jogurtti ja karkki ( :( ) normaalisti syön aina aamupalat ja terveellisesti isoja määriä, ihmiset aina kysyy että minne se kaikki menee, vaan toisin on nyt... Järjetön pahoinvointi alkaa välillä jo aamusta, mutta yleensä siinä noin 16 aikaan, ensin väsyttää, viluttaa ja sitten oksennellaan, närästää. Ihan ekoilla viikoilla oli kamala yskä-flunssa, tissit turpeet ja kipeät, olo muistuttaa, niinkuin sanoit, krapulaa...

Tällähetkellä ruokalistalla ollut klementiinit, kiivit, nuudelit (joo tiedän mut muuta ei voi) piimä, maustamaton jogurtti, katkaravut ja riisifrutti.... Normaalisti tein ruoan joka päivä, nyt mennyt pari viikoa niin ettei oikeestaan laittanut muuta kuin ensihätään pientä, kun yrjöttää ajatuskin...
huomenna ensimmäinen neuvola ja toivottavasti selviää sitten jotain uutta, nyt pitäisi olla meneillään rv 9 :)

Minulla tänään 8+0 ja olen ollut rajun oksentelun vuoksi tiputuksessa jo kolme kertaa, ekan kerran 6+3. Nyt olen joululoman jälkeen kolmatta päivää neuvolan terkan kirjoittamalla sairaslomalla ja maanantaina pitäis yrittää töihin.
Olen opettaja enkä voi poistua kesken oppitunnin oksentamaan. Hirvittää, jos tämä kestää yhtä pitkään kuin esikoisesta, eli rv 17 asti :sad001

Voi sua hitu. Mulla ollut muutaman päivän hyvä olo. Oon ollut töissä ravintolassa jolloin voin vähän väliä jotain napsia. Välillä kyllä iskee toivoton väsymys. Pitää oikaista jalkoja välillä. Se pahoinvointi on kyllä kamalaa.

Maanantaina 12.1 varasin ajan yksityiselle ultraan kun en saanut neuvolan puolelta aikaisemmin. Rv 8+1 silloin omien laskujen mukaan..

Uhhuijaa, jaksamista kaikille oireiden kanssa!

Täällä on yhä pahoinvointi ja väsymys vallalla. Eilen oli pahin päivä, kun sitä ennen ehdin jo luulla että helpottaa. No, väärin luulin ja eilen oksensin kolmesti sekä useammin vielä kävin kakomassa. Tänään onneksi parempi. Eilen tasoittui vasta ihan illalla kun pakottauduin syömään proteiinia, eli munakkaan iltapalaksi. Ei yhtään tehny mieli mutta onneksi pakotin syömään... Tuon pahoinvoinnin takia jäi lastenkin kanssa oleminen heikoksi ja jouduin käyttämään telkkaria vahtina, huoh... :(

Mut tänään sain päikkärit!! Parasta!!! :D

Ma kun oon tassa valitellut oireiden haviamista niin tanaan sitten lensikin taas laatta. Koko paivan oli kylla jotenkin semmonen kutinakin, etta ei tullut yllatyksena. Olin syonyt pelkkia hedelmia koko paivan, joten ylos tuli hedelmasalaattia. :rolleyes:

Täällä nyt vakiintunut aamuoksennus jokapäuväiseksi, onneksi olo sen jälkeen vähän helpottaa ja pystyy syödä aamupalaa. Muuten pitkin päivää yökkäilen, varsinkin iltaa kohden. Kaikki pikkunapistelu menee alas mutta makea ei oikein ollenkaan :wtf:
Eikä lämmin ruoka vieläkään!

Takaisin