Pahoinvointia

IhaNainen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mulla piti tänään olla koulutuspäivä, kuten vielä huomennakin, viimeiset päivät tähän syssyyn. Puolessa välissä matkaa laatoitin sitten autoa ja itseäni oikein kunnolla ennen kuin sain pysäytettyä auton, ja vielä jälkeenkin useamman kerran. Siis voi kettu sentään! Toivottavasti tää oli nyt tässä ja jotain muuta kuin raskauspahoinvointia :( Muutenkin ollut niin kärttyinen ja kettuuntunut melkeinpä kaikkeen viimeaikoina että en kyllä kaipaisi mitään pahoinvointia enempää.
 
tiedän kyllä tunteen!
mulla oli kahen viikon ajan niin kauheita pahoinvointeja ja oksennushetkiä, ei voinut poistua kotoa edes kauppaan kun saattoi oksennus tulla ihan yllättäen, ruoka ei pysynyt sisällä ja tuli oikeastaan vain nukuttua tai vietettyä aikaa vessassa "puhumassa norjaa". Onneksi ne meni ohi ja toivotaan et sullaki IhaNainen menee, ja oli vaan joku hetkellinen olo! tsemppejä!
 
Mulla on kyllä ollut jo toista viikkoa kauhea yskä, poskiontelotulehdus ilmeisesti myös. Yskänpuuskassa on kyllä maha kääntynyt lukemattomat kerrat jo ympäri, muttei aiemmin sentään tuollalailla oksentanut, kun tosiaan ihan kaikki tuli. Ai kauhee kun oikeen naurattaa kun siinä korpisuoralla vaihdoin kassista mekkoa päälle, ei naurattanut silloin.  Taisi siinä antaa aihetta muutamaan kahvipöytäkeskusteluun! :D
 
Tääl on kans kärsitty järkyttävästä pahoinvoinnista, autossa istuminen ei o mitään kutaa, joten vkolopun pitempi reissu vähän mietityttää et mite lie saan piettyy kaiken sisällä.. :/ Yökkäily ja oksentelu alko jo vko ennen ku menkkojen piti ees alkaa ja jatkunu näihi paäivii asti, vähä helpottanu ku tietää jo suunillee mitä kärsii laittaa suuhusa ja mitä ei.. Tosin eipä sitä hirveesti pystykä. Lämmintä ruokaa hyvi harvoin pystyn syömää, mut nyt sentää jo sillo tällö vähän. :D Eli aika leipä ja rahka linjoilla mennään. Tahtoo va tulla huono olo iha mitä va söi, mutta huono olo tulee siltiki vaikkei syö.. Ihanaa.. Esikoisen kohalla oli kans yökkäilyä, mut ei mitään tähän verrattuna ja loppu jonku vkon jälkeen, sekä keskitty va iltoihin. Nyt menossa 10+2 ja ootan et millo tää loppuu.. :( Rasittavaa ku etoo heti herättyä ennenku kerkiää sängystäkä nousemaan ja kestää sinne iltaan asti ku silmäsä saa ki ja nukahtaa. Toivossa on hyvä elää et jospa se tästä!
 
Takaisin
Top