Pahoinvointia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MNasu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MNasu

Oman äänensä löytänyt
En osannu etsiä sitä haku-juttua, joten pahoittelen etukäteen jos tämä keskusteluaihe on käyty aikaisemmin jo läpi [:D]
Sitä vaan ajatettelin kysyä et onko teillä ollu pahoinvointia? Miten ootte voinu?
Itsellä ei ole ollu mitään ongelmia (onneks) [8D] välillä jopa rupeaa miettimään et onko siellä ees ketään [:D] mut kyllä sitten kun vauveli rupeaa riehumaan siellä, niin epäilykset häviää :)

Heippa. :) Itselläni oli kovat pahoinvoinnit viikoilla 5-13. Onneks ovat jo hyvin takanapäin. :) Kannattaa olla hyvissä mielin kun ei sellasesta tarvi kärsiä! Onnea raskaudesta!

Itellä nyt 10+2, ja kahtena aamuna olen joutunut oksentamaan vaan :) välillä jotkut hajut ja ruuat pistää yökkäämään muttei oksentamaan kuitenkaan, aamulla herätessä vähän etovaa oloa mutta tosi vähällä oon selvinny kun kuuntelee toisten selviytymistarinoita [:)] Ja onnea täältäki MNasulle, millos LA? [:)]

Täällä odotellaan vasta aika alkuvaiheissa, mutta mitään ei ole tähän asti vielä ollut! Välillä normaalia pahempaa heikotusta tai päänsärkyä jos syöminen jäänyt esim. töissä liian vähälle.
Välillä aamuisin tai jonkun tietyn ruoan jälkeen voi tulla oksennus refleksi, mutta ei muuta!  [:)]

Hei! Nyt rv8+0 ja ei minkäänlaista pahoinvointia. Jotkut ruuat tosin tökkii kuten jauhelihaa en oo pystyny syömää monee viikkoo jne... mut ei oo oksettanu.

Mä TOIVON että tällä kertaa selviäisin pahoinvoinnin kanssa vähän vähemmällä...
Esikoisesta oksensin lähes puoliväliin. Ja laihduin, puolessa välissä oltiin -5kg tai jotain, enkä mitenkään ylipainonen ollut ennen raskauttakaan. [&:]

Toivossa on hyvä elää!

Kiitos ssalla :) ja onnea teille kaikille muillekin. Lakettu aika ois 31.10. eli pian tulee uus ihminen maailmaan :> <3

Takaisin