Pahoinvointi

Mulla menee kaavalla: joka toinen viikko on hyvä ja joka toinen huono. Nyt on menossa huono viikko ja parina aamuna jo yrjö lentänyt. Onneks nyt on ollu vain aamuisin toi oksentaminen. Mut kyllä tässä pakosti miettii että milloinhan sitä voi elää taas normaalia elämää ja syödä normaalia ruokaa. Lämmin ruoka menee ja hedelmät sekä leipä, mutta salaattipuoli on jäänyt aika vajaaksi. Ostin ennen raskautta vaikka mitä aineksia kiinalaiseen ruokaan ja nyt ajatuskin oksettaa. Tai lähinnä ajatus siitä että tekisin ite, ei mua haittaa hakea jostain noutokiinalaista :) Jotenkin rajoittunut olo ettei voi suunnitella hirveästi huomisen ruokaa kun ei tiiä mitä silloin menee alas.

Mulla tuntuu vaihtelevan päivittäin. Edellisiltana esim. tein kastiketta, jota lopulta en pystynyt syömään, koska pelkkä haju ällötti. Seuraavana päivänä sama ruoka upposi ihan hyvin lounaaksi. Yhtenä päivänä oksennan ja valitan oloani, seuraavana olen energinen.

Tarttee yrittää elää hetki kerrallaan kaiken sellasen kanssa, mitä ei oo ihan pakko tehdä just tiettynä aikana.

Mulla ihan sama juttu Hope-. Pikku morkkis kun salaatit on jääneet ja harmittaa kun ei voi suunnitella. Sitten tulee joku ihme mieliteko valmisruokiin ja joku viikko söin härkäruukkua monta päivää. Lopu jo pahaolo!

Mä laitan aina töihin evääksi salaatin. Kyllä se siellä maistuu, kun muuta ei ole tarjolla. Kotona syön yhden tortillan, niin saan lisää salaattia alas :D Tortillalätyt kun ei oo kevyttä tavaraa, niin ei viitti syödä enempää.

Ruoka tässä osoitteessa on kutakuinkin ollut mandariineja, appelsiineja, jugurtti, jääpalat, pikkumehut, mangopiltti ja piimä. Hyvin rajoittunut ja nämä menee ainoastaan alas. Toisaalta alkaa hippasen kyllästyttämään, mutta toistaiseksi näillä mennään. Toisinaan saa jotain lämmintä lounasta alas ja ehkä leipääkin. Masuasukki kuitenkin kasvanut paremmin kuin hyvin ultrien mukaan. Jos tämä oksetus ja paha olo väistyisi niin tuo ruokavaliokin saisi uutta väriä :)

Ja minä kun luulin tämän olevan ohi... Muuten olikin ihan mahtava päivä, mut illalla alkoi taas pitkästä aikaa olla pahaolo ja niinhän se oksennus taas tuli :( no onneks enää vaan kerran viikossa...

Voi, niin ikävää, että vielä piti oksentaa :( toivottavasti se kuitenkin olisi vähenemään päin ja ei enää ainakaan lisääntyisi. Minullakin periaatteessa oksentaminen takanapäin, mutta yksittäisiä kertoja tulee edelleen..

Mulla on syntynyt bussikammo. Pakon edessä mut saa bussiin, mutta edellisellä kerralla oksensin kolmesti päästyäni ulos.. Ei houkuttele. Ja tosiaan kun ei sitä voi ennakoida! Sittekö oksettaa, niin sitten vaan oksettaa..

Mulla lähes päivittäin tulee pientä kakomista milloin mistäkin syystä. En ole oksentanut oikeasti kuin pari kertaa.toinen kerroista tapahtui Perjantaina kun sain mahdottoman nauru/hepulikohtauksen, jonka jälkeen oksensin. Liekö hepuli oli liian kova rasitus?

Takaisin