Pahoinvointi ja syöminen

Mä elin esikoisen alkuraskauden porkkanoilla ja hedelmillä, mutta kun pahoinvointi hellitti, niin alkoi mättö kyllä taas maistumaan. Eilen Friends & brgsissa tilasin salaatin, en usko että koskaan muuten tilaisin hampurilaisen sijaan salaatin kuin alkuraskauden aikana :Grinning Face:

Hedelmät on täälläkin pelastus ja paras "herkku" tällä hetkellä on maustamaton jugurtti vähän jäisillä mustikoilla. Normaalisti ostan vaan kreikkalaista jugurttia, mutta sekin tällä hetkellä etoo (liian kermaista), niin oon vaihtanut perus luonnonjugurttiin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mä elin esikoisen alkuraskauden porkkanoilla ja hedelmillä, mutta kun pahoinvointi hellitti, niin alkoi mättö kyllä taas maistumaan. Eilen Friends & brgsissa tilasin salaatin, en usko että koskaan muuten tilaisin hampurilaisen sijaan salaatin kuin alkuraskauden aikana :Grinning Face:

Hedelmät on täälläkin pelastus ja paras "herkku" tällä hetkellä on maustamaton jugurtti vähän jäisillä mustikoilla. Normaalisti ostan vaan kreikkalaista jugurttia, mutta sekin tällä hetkellä etoo (liian kermaista), niin oon vaihtanut perus luonnonjugurttiin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla melkeen sama jugurtti kompo, lisäyksenä banaania, omenaa ja kaurahiutaleita 😆 On aivan taivaallista ja vie huononolon samantien pois!

Hauska miten odottavalla vaihtelee se mitä voi syödä. 😅 Mä taas oon aina rakastanut hyvää mättöä. Edellisessä raskaudessa en saattanut syödä mitään. Eli kauhean terveellisesti. Nyt ei ainakaan näytä siltä et tää ihme toistuisi. 😅
Minä ihmettelen sitä, että kun toisaalta menis vaan kasvisruuat ja hedelmät, mutta sitten on se toinen ääripää, eli moni mättöruoka on sellainen, mikä myös uppoaisi. 😅 Eilen syötiin nachovuokaa, eikä ollut mitään ongelmaa, vaikka ollut taas pari päivä vahvempi pahoinvointi.🤣 Ja sellaisia oikein rapeita ja suolaisia ranskalaisia tekis mieli.🙈

Itse toivon että edellisen raskauden kuvotus ei toistuisi. Ruokaa meni suuhun mentaliteetilla: Kunhan louskutan leukoja ja ruoka menee jotenkin alas.

Mullakin on auttanut tehokkaasti sitrushedelmät ja vichy. Kiitos heille ketkä vinkkasitte!

Edellisessä parhaiten menivät jäätelö ja ranskalaiset. 🤣

Ja mulla edellisessä taittui pahin pahoinvointi 9.viikon jälkeen ja helpotti klassisesti ensimmäisen kolmanneksen loppuun.

Ja mulla edellisessä taittui pahin pahoinvointi 9.viikon jälkeen ja helpotti klassisesti ensimmäisen kolmanneksen loppuun.
Mulla taisi kanssa mennä jota kunkin näin. Ainakaan toisella kolmanneksella pahoinvointia ei enää ollut, ja töitäkään se ei ehtinyt häiritä, kun asettui just mun 4 viikon kesälomalle. 😅

Takaisin