Pahoinvointi-/ällötys-/kuvotus-/vellomis- ja oksennusketju

Täällä myös pahaa oloa ja oksentelua ollut alusta asti. Nyt jo rv 21 ja vieläkin pitää käydä monena päivänä viikossa aamulla oksentamassa. Esikoinen on tyttö ja silloin olin myös huonovointinen, mutta oksensin vain 3 kertaa koko raskauden aikana. Nyt olen jo mennyt laskuissa sekaisin, kun tuntuu, että vähän väliä saa käydä yrjöllä.
Närästää myös melkein koko ajan, eikä noista reseptivapaista lääkkeistä oo ollut mitään apua.
Taitaa tällä kertaa jäädä se energinen keskiraskaus välistä kokonaan. En muista, että sitä viimeksikään olisi ollut. Onkohan se joku myytti vaan?
 
Muutoin nyt ok mutta suolen toiminta todella hidasta joten Pegorion käytössä :meh:
 
Muutoin nyt ok mutta suolen toiminta todella hidasta joten Pegorion käytössä :meh:

Mulla ollu ummetusta koko raskaus. Pegorionista ei mitään iloo. Magnesiamaitoo ja laxoberonia menee. Muutaman viikon pysty oleen käyttämättä mitään laksatiiviä mutta nyt taas ei kulje yhtään ilman.
 
Mulla ollu ummetusta koko raskaus. Pegorionista ei mitään iloo. Magnesiamaitoo ja laxoberonia menee. Muutaman viikon pysty oleen käyttämättä mitään laksatiiviä mutta nyt taas ei kulje yhtään ilman.
Mulla toi Pegorion auttaa onneksi riittävästi. Mutta saa 2pss/pv ottaa. Ja huomaa kyllä että tuo lääke on ainut joka suolen saa toimimaan eikä oma kroppa. Jotenkin ihan lamaantunut koko suoli, hormonit tehny tehtävänsä..
 
Takaisin
Top