Pahoinvoinnin nopea loppuminen

Aa7

Silmät suurina ihmettelijä
Meikäläisen kirjoitukset ovat hyvin pahoinvointipainotteisia :)
Mutta ajattelin kirjoittaa tämän, jotta kenenkään muun ei tarvitsisi säikähtää kuten minun. Eli mulla oli viikon verran sietämätöntä pahoinvointia raskausviikolla seitsemän. Terveydenhoitaja lohdutteli, että se tarkoittaa vain sitä, että lapsella on kaikki hyvin.
Sitten se pahoinvointi vain loppui. Minäkös sitä säikähtämään, että siihenkö se alkion kehitys nyt loppui. Onneksi löysin keskustelufoorumeista tätä sivuavan kommentin ja sain todeta, että kaikilla pahoinvointi ei vaan jatku tasaisena koko ajan. On tietenkin mahdollisuus, että se kertoo keskenmenosta, mutta ei välttämättä. Pääsin myös nopeasti neuvolaan tarkastukseen ja siellä sain todeta kuvassa pienesti läpättävän sydämen 8 +0 päivänä.
Luulen nyt, että raju muutos pahoinvoinnissa johtui siitä, että kurjalla viikolla tein yövuoroja ja kroppa ei vaan sitä kestänyt. Kun rasitusta on vähemmän ja kun syön RUNSAASTI niin pahoinvointi tuntuu pysyvän kurissa. Mielummin lihon pari kiloa kun kärvistelen jatkuvassa oksennustaudissa.
Tsemppiä kaikille!
 
Mullakin alkoi aivan tyhjästä pahoinvointi viikolla 6 ja kesti kaks viikkoa tauotta aamusta iltaan. Pelkäsin jo, että sitä kestää vielä monta viikkoa, mutta loppukin yhtäkkiä kuin seinään. Onneks oli varhaisultrat 2kpl niin sai nopeasti selvyyden ettei ole mitään hätää. Muut oireet jatkuu tasasesti edelleen.
 
Takaisin
Top