Pahoinvoinnin loppuminen

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Pientä gallupia, milloin teillä loppui raskauspahoinvointi ja oliko voimakasta pahoinvointia?

Täällä yllätykseksi pahoinvointi loppui kuin seinään maanantaina, 15+0! emoticon Olin jo varautunu yökkimään pidempään. Pahin vaihe tais olla noin rv 9-13, yleensä en yökkiny kuin kerran päivässä mutta pahimmillaan 4 kertaa 24h sisällä. emoticon Syömisellä pysyi kurissa aika hyvin, mutta ai että jos ei syöny kahen tunnin sisällä mitään niin sitä oloa paranneltiin sitten koko päivä...emoticon

Nyt pystyy alkaa nauttia raskaudesta jo ihan eri tavalla, etenkin kun työtkin loppuu 1.5.!! emoticon Tänään jo fiilistelin ja pesin ekat vauvan vaatteet, huomenna sitten silittelen niitä... emoticon
 
Täällä on käyty juttelemassa pöntölle viimeisen kerran viimeviikolla 14+6 ja siihen se sitten loppu (toivottavasti). emoticon  Pahoinvointi ei oo ollu mistää rajuimmasta päästä, mut ihan kiitollinen silti et se kuvottava olo on poissa! emoticon
 
täällä kans yhtäkkiä loppu pahoinvoinnit.

Oisko ollu tossa ku 12 viikkoa oli täynnä, en tarkallee muista mutta kyl on ihanaa ku on taas normaali olo emoticon
 
Hyvä aihe! :) Eilen ehdin jo huokaista, että nyt tämä on helpottamaan päin, mutta nyt on taas huono päivä ja ihan koko ajan oksettaa. Nyt on 13+5 ja olin tietenkin ehtinyt toivoa, että olisi jo paljon helpompaa. Suunta on kyllä ollut hyvin hitaasti vähän parempi, eikä varsinaisesti ole tarvinnut oksentaa kuin kerran tai kaksi päivässä. Pahinta olivat viikot 7.-9.jolloin oksentelin pitkin päivää ja yölläkin (joutumatta tippaan asti kuitenkaan). Saisi mun puolesta jo loppua tämä pahoinvointi!!!!!! 
 
Täällä pahinta oli viikoilla 9-11, mutta tossa pari viikkoa sitten, olisiko ollut 13+jotain(?) tuntui siltä, että nyt loppui ja syöminen voi alkaa emoticon ! Oksentelun ja yleisen huonivointisuuden seurauksena paino tipahti nelisen kiloa, mutta nyt olen saanut jo 2kg takaisin :D Olo on jo hieman "omampi".

Tosin täytyy vielä todeta, että torstaina metroa odotellessa iski niin armoton yökkäily-fiilis, että kaivoin jo pussin laukusta suun eteen (kyllä, olen kantanut "oksennuspusseja" mukanani..). Se meni tosin ohi ihan hengittelemällä ja luulenpa, että kyseessä oli vain tämän kuumuuden aiheuttama huono-olo :)

Mutta tärkeintä on se, että nyt ruoka maistuu ja HYVIN!
 
Pahoinvoinnit helpottanu täälläkin viimeviikolla eli vko 13. Pahimmat ajat oli mullakin tossa vko 8-10 jolloin vessanpöntölle tuli juteltua pitkin päivää. Paino pudonnut 3kg.
 
täällä myös loppui kuin seinään mahataudin jälkeen, viikkoja 12+jotain :)
toisinaan vielä hampaiden pesu saa yökkimään ja etenkin aamuvuorot on rankkoja, pari ekaa tuntia oksettaa ja vesi tulee heti ylös mut voisin kyll sanoa et pahoinvointi ollut jo pois pitemmän aikaa. ihanaa ! eräs vauvaa haluava kaverini sanoi että oikein odottaa kaikki oireita, MYÖS sitä aamupahoinvointia .. hahhah, saas nähhä ;)
 
Täällä aletaan vaipua jo epätoivoon, kun pahoivointi helpottaa hetkeksi ja taas pahenee, helpottaa ja pahenee.. Huoh.. Pahoinvointiin ei liity oksentaminen vaan yökkäily kaikkea syötävää kohtaan. Heräilen myöskin muutaman tunnin välein yöllä ilman syytä ja viiden ja kuuden välillä aamulla loppuu uni kokonaan. emoticon Mä niin tykkäisin nukkua!!

Olen rv 16+3 ja LA siis 9.10. Mulle luvattiin, että rv 13 jälkeen alkaa mukavat ajat, että sitten pääsee nauttimaan.. No, en sitten vielä ole päässyt nauttimaan. Tuntisi edes liikkeitä, niin ei harmittaisi niin kovin tämä pahoinvointi. Haluisin niin kovin tuntea jo pikkuisen kasvavan tuolla massussa. emoticon
 
Huomaamatta se pahoinvointi on hellittänyt, tosin mulla ei ollut kovin voimakasta muutenkaan. Lähinnä etovaa oloa ja varsinkin joitain ruokia kohtaan. tosin edelleen lähes joka aamu yökkäilen hampaita pestessä. 

Samoin se järkyttävä väsymys on vähentynyt.
 
Vielä tulee syömisen jälkeen etenkin kehno olo joksikin aikaa,söin sitten ihan mitä vaan.
Ja muutoinkin nää etovat olot menee ja tulee.Ohi siis ovat jo menossa mutta vielä niitä on.Viimeksi kesti vkolle 16 ja siitä sitten oli kivempi olla.
Olen jo vihdoin ruvennut ajattelemaan pizzaa niin ettei okseta,sekä kalaa pystyn laittamaan lautaselle että ei tuu yökkäys olo.
Ehkä tää tästä. :)
 
Täällä loppu pahoinvointi tuossa 2 viikkoa sitten (vk13) emoticon



Vielä on sen verran että kaupasta en osta kottii lihaa tai kanaa.. Jauheliha on ainut mitä oon voinu käyttää. Eli jotain sentäs!
 
Takaisin
Top