Paha olo - mitä joisin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suvetar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Suvetar

Sanavalmis juttuseppä
Marrasmammat 2018
Heippa, täällä ensimmäistään odottava viikolla 5+3:) Jännät paikat on ja kaikki on uutta ja ihmeellistä...
Mulla on voimistunu etova olo tän viikon lopulla. Pitäis juoda, mut ku vesi ei meinaa mennä alas. Hiilihapotetut juomat taas turvottaa ja röyhtäyttää pirusti.. Oon aina välttäny mehun litkimistä turhien kaloreiden takia, mutta liekö muita vaihtoehtoja? Makeutusaineilla makeutetut meinaa saada mahan sekaisin, että semmonenkaan ei käy.. Eli oisko joku keksiny jonku hyvän drinksun, jossa ei ois hiilihappoja ja kamalasti sokeria?

Ootko kokeillu kylmää vettä sitruunalirauksella? Se vois myös auttaa etovaan oloon vanhan kansan mukaan :wink

Sitruunavettä minäkin ehdottaisin,mulle maistui sitruunat esikoisen odotuksen aikaan ihan pelkästään :wink

Kiitos vinkeistä, eipä ollut tullut tuo mieleen, pitää kokeilla :)

Kannattaa sitten muistaa, että hampaat eivät tuosta sitruunasta tykkää. ;)

Jos kiilteen puolesta pelkää niin sitruunaveden voi juoda pillillä ;-)

Mieluummin vettä jotenkin maustettuna kuin mitään missä on sokeria - saati makeutusainetta.

mä en pysty juomaan kans välillä mitään muuta ku puoliks laimennettuu appelsiinituoremehua. laimentamalla kalorit vähenee ja halvempaa ja saa sitä vettäki juotua, ja poistaa mulla huonon olon

Ite juon sitruuna kivennäis vettä niin se helpottaa ja toinen on juuri tuo laimennettu tuoremehu. Ja tuoremehusta saa samalla energiaa niin ei oo ihan paniikkia siitä jos ei pystykkään syömään vähään aikaan mitään. :)

Itsellä on aamuisin mennyt alas vain piimä. Auttaa etovaan oloon eikä oo sokeripommi. Toki mulla iski joku himo tähän piimään nyt tän raskauden myötä että se ei toki välttis muille maistu jos ei pidä piimästä :D

Sitruunavichy. Sitä menee joka välissä, helpottaa vähän tätä oloa. Vihreätee menee myös.

Mulla menee ainaki vielä kylmä kaakao :) tänää kävin ostaa jotai kivennäisvettä, mulla ku sitruunavichy ei mee kunnolla alas ni ostin paremman makusta, ja sitä menee alas vaikka pullo päivässä :)

Mä oon juonu paljon kylmää maitoa ja kylmää kaakaota :) maito samalla täyttää mahaa niin ei tuu syötyä turhia välipaloja ( niihin mulla aika paha taipumus;)) :grin

Jos vain suinkin saa vettä alas niin KANNATTAA juoda ja paljon. Se helpottaa pahoinvointia. Melkeest väitän, että sillä on iso osa siinä, ettei mulla ole nyt pahoinvointia. Edellisissä raskauksissa en juonut vettä, olin tottumaton vedenjuoja, ja voin pahoin. Mene ja tiedä, mutta mulla veden juonti helpottaa etomista tehokkaasti. :) mut tietty, jos vesi ei mene alas niin sitten sitä mikä menee. Eilen anoppilassa join karpalo-viinirypälemehua ja yllätyin miten hyvältä sen juominen tuntui, vaikkei normaalisti oo mitään lempparia, joten ostin sitä kotiinkin. :P

Takaisin