P*skimmat joululahjat :D

Diabolicat, saisiko sen pitsin ratkottua irti? Saisitte hienon pyyhkeen käyttöön. :>

Mun ja anopin vaatemaku ei ihan täsmää ja tämän seurauksena olen saanut siltä ihan hirveitä vaatteita, jotka on sen mielestä niin hienoja että ihan harmittaa kun se ei voi itse niitä pitää... Osa näistä vaatteista on myös joko pieniä tai isoja. Yhdetkin sen (kirpparilta) mulle ostamat housut on pienet, joten ne sain jätettyä sille kun se tyrkytti niitä kun oltiin käymässä kerran joulun aikaan. Vaan kuinka ollakaan, kohta ne tuli postissa perässä muun turhan kanssa (se käyttää meidän kotia suunnilleen varastona). En myöskään käsitä miten me ollaan tultu toimeen ennen kuin se antoi saippuakotelon. Me ei edes käytetä palasaippuaa...

Tänä vuonna poika sai bodyn. Ei siinä muuten mitään, mutta me ollaan käytetty jo jonkin aikaa lähes yksinomaan paitoja ja lisäksi body on niin pientä mallia että vaikka kokonumeron mukaan pitäis sopia, se on pieni.

Harmittaa vähän, kun sain oikein kauniit käsintehdyt lasiset korvakorut, mut korvareiäit olleet jo pitkään, vuosikaudet ummessa. Hieno lahja ja ajatus kuitenkin :)

Ehdottomasti paskimmat joululahjat olen saanut aikoinani alkoholistinarsisti ex-mieheltäni. Opiskelin vielä silloin ja me sitten asuttiin pienessä opiskelija kämpässä jonkin aikaa. Sieltä kun muutettiin isompaan yhteiseen asuntoon. Puhuttiin että ostetaan asianpesukone, kun aikaisempaan kämppään se ei olisi mahtunut. Seuraavaa joulua vietettiin sitten molempien vanhempien ja sisarusten kesken meidän kämpillä. Olohuoneeseen kiikutettiin valtava paketti ja päällä luki minun nimi. No hirveässä tohinassa sitä tietenkin avaamaan ja kun käin astianpesukoneen kuvan paketin kyljessä , aloin melkein vääntämään itkua tiskaamiseen kyllästyneenä. No kun paketti oli kokonaan revitty auki, pomppasi sieltä miehen kaveri päissään tonttu lakki päässä, ja tonttulakki myös toisen mu**un päässä.
No sitä joulua ei sovussa vietetty.

Oltiin sitten kuitenkin yhdessä vielä seuraavaan jouluun ja se vietettiin taas molempien vanhempien ja sisarusten kesken minun kotona. Niin sain lahjaksi muovipussillisen näitä pussidietti laatikoita, patukoita ja kuntosali jäsenyyden puoleksi vuodeksi. Kuulemma ihan vaan sen takia että minäkin pääsisin tästä lapsen pyöreydestä eroon. Tuolloin 26v 170cm ja 62kg.

Ei tarvi ihmetellä miksi on ex.

Apua, mitä lahoja jotkut saaneet!

Minun isotätini on ostanut vuosi vuodelta oudompia vaatteita. Yksi syntymäpäivä on jäänyt vahavasti mieleen, täytin 15v ja sain lahjaksi mekon jonka koko oli 128cm - itsellä pituutta jo tuolloin kuitenkin reilu 175cm. Muutenkin hänen lahjansa on ollut aina mielenkiintoisia :D

Pakko nyt sanoa vaikka joulukin oli ja meni, mutta itse rakastan karvasukkia, jättiyöpaitoja ja konvehtirasioita! :grin Mutta se mitä en ole ikinä ymmärtänyt kun joskus teininä (herkkis vuosina siis, jolloin kaikki oli noloa) sain lahjaksi pussukan jossa oli dödö, hammasharja, karvahöyliä, ihon puhdistusaine ja siteitä... :hungover: Siis hyödyllistä nyt ajateltuna mutta silloin tulin ajatelleeksi, että olenko jonkun mielestä "haiseva ja karvainen näppynaama jonka henkikin vielä haisee!?!" Ja siteet "NOLOO!" :meh: Varsinainen selviytymispakkaus! :shifty:

Mun mielestä ei pitäisi ikinä antaa lahjaksi vaatteita jos ei tunne toisen vaatemieltymyksiä. Olen itse tarkka miten puen lapseni, en ajattele niin kuin vanhempi sukupolvi että "ihan sama mitä on päällä kun kuitenkin kohta jäävät pieneksi". Olen huomannut kyllä että lapselle pystyy hankkimaan ihan kauniita uusia vaatteita siedettävään hintaan, ilman että kaapista löytyy ainuttakaan vaikkapa disney-printtivaatetta.

Jouluaattona tuli valtava hämmennys kun miehen vanhempien antamasta paketista paljastui 1,5-vuotiaalle tytöllemme Turtles-pyjama... :wtf

Meidän tyttö sai 9kk iässä (talvella) 4kk ikäiselle (meidän mitoilla) sopivia kesämekkoja (kuosit+matskut)

Mä sain tänä jouluna black&decker rälläkän. Ihan kiva muuten mut olen tunnettu rälläkän tappaja... Eihän se kestä mulla edes kuukautta ajattelin. No se kesti tasan 2 viikkoo kunnes tuulettimen lamellit lenteli...
Onneks oli mies älykäs ja ostanut myös rälläkän!! Oli metabo, kestää käytössäni varmasti sen 5 vuotta. Hieno! Ukko saikin special hellyyttä jouluyönä..

Mies sai työpaikalta lakanat - muuten hyvä, mutta meillä on tuplapeitto.
Anopilta saan joka vuosi villasukat ja kylpypyyhkeen, vaikka olen villalle allerginen ja kaapit ovat pyyhkeitä täynnä.

Joskun teininä sain kammottavia kukallisia vaatteita ( ehkä siksi, kun käytin vain mustaa ja valkoista? ) ja aina suklaarasian, jossa oli pähkinää...

Mummoni antoi kaikille sisaruksilleni 20€. Minä sain konvehtirasian missä oli päiväys mennyt monta kk sitten... Enkä ole vanhin tms. Ymmärtäisin jos olisi antanut vain nuorimmille vielä kotona asuville.

Mummoni antoi kaikille sisaruksilleni 20€. Minä sain konvehtirasian missä oli päiväys mennyt monta kk sitten... Enkä ole vanhin tms. Ymmärtäisin jos olisi antanut vain nuorimmille vielä kotona asuville.

Jopas on ikävää käytöstä mummolta kun noin eriarvoistaa. :(

Takaisin