* P O K S *

25! Viime yönä näin unta, että menin supistusten takia sairaalaan ja sieltä syntyi poika. Tuo päivä oli perjantai ja siinä sanoivat, että voi olla jotta maanantaina syntyy toinen vauva, kauhistuin kun ajattelin laskettuunaikaan olevan vielä 10 viikkoa. He rauhoittelivat, että ei se mitään haittaa.
Yllättävää kyllä, odotan tällä hetkellä vain yhtä tyttöä! Ihmettelinkin unessa miten ei ole missään ultrassa tajuttu, että siellä on kaksi.
 
24! Mäkin näin viimeyönä unta tyypistä. Näin unta et se paino niin paljon, etten mä millään jaksanu nostaa sitä syömään tissiä:)

Haha :D mä taas näin pari yötä sit unta et pikkunen synty keittiössä ja oli vastasyntyneen kissanpennun kokonen punertava ohutihoinen naku vauva :D pistin vauvan rintsikoihin ja lähin töihin :D yritin saada heikkoo vauvaa välillä imemään ja samalla mietin et miten uskallan pomolle sanoo et pitää lähtee töistä pois :D ja muistin et ennen 35 viikkoo syntyvät pitäs viedä naistenklinikalle ja unessa panikoin et nyt tapan vauvani ku en saanu sitä heti keskoskaappiin :sad001 :D
 
:):) unet on kyl niin häröjä:):) mun kestopainajainen, ku on töissä stressiä, on et mul on ihan jäätävä kiire jonnekin, mut mun pää painaa niin paljon, etten pääse edes raahautumalla perille ajoissa. Nyt ku ei tartte töissä stressaa, ni sit nään unta etten syystä tai toisests pysty imettämään:):)
 
Takaisin
Top