* P O K S *

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iskallt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana kun miekäläiset alkaa poksumaan tuon riskirajan yli ja monella niskapoimu ulta ohikin jo. Itellä tiistaina edessä ja kyllä jännittää aivan sairaasti.
 
Oman laskun mukaan 10+0, neuvolan mukaan vasta 9+3. En ymmärrä miksi se laski 28 kierrolla ku mulla tasan 24.
 
Täällä 9+0.

Suski.81 mulle neuvolantäti sano, et ne laskee kaikille sen 28 päivän mukaan vaikka kierto ois lyhyempi tai pitempi. Vasta ultra sitten sanoo mitä ne viikot oikeesti on. Tosin jos ei poikkea kovin montaa päivää tosta neuvolan laskutavasta niin laskettua ei muuteta.
 
Apua mä en enää tiedä milloin poksautella! Tänään käytiin nt-ultrassa ja pikkuinen vastasi viikkoja 13. Että olisko nyt poksautuksen aika? :joyful: Ehkä mä kuitenkin jatkan poksauttelemista keskiviikkoisin. :happy:

Laskettuaikakin on 1.12.2017 sijaan 29.11.2017! Mutta täällä joulukuisissa pyörin jatkossakin enemmän ja marraskuisten ketjussa käyn vierailemassa. :p
 
Apua mä en enää tiedä milloin poksautella! Tänään käytiin nt-ultrassa ja pikkuinen vastasi viikkoja 13. Että olisko nyt poksautuksen aika? :joyful: Ehkä mä kuitenkin jatkan poksauttelemista keskiviikkoisin. :happy:

Laskettuaikakin on 1.12.2017 sijaan 29.11.2017! Mutta täällä joulukuisissa pyörin jatkossakin enemmän ja marraskuisten ketjussa käyn vierailemassa. :p

Mulle ainakin viime raskaudessa sanottiin että ultran mukaan ei lähdetä laskettua aikaa muuttamaan ellei muutos oo yli viikon verran siihen kk laskettuun la:han...
 
Juu ei mun kohdallakaan lähetä muuttamaan. :p Jonnekin keskusteluun kirjoitinkin tästä lasketun ajan "muutoksesta" tarkemmin. Ennen neuvolaa liityin jo tänne joulukuisten puolelle, kun laskin oman kuukautiskierron mukaan et LA on 1.12.2017. Kun kävin neuvolassa myöhemmin, lasketuksi ajaksi kirjattiin kaikkiin papereihin 29.11.2017 ja se täytyy nyt ns. hyväksyä, kun ultrissakin pikkuisen koko on vastannut neuvolan arvioita. :) Mut täällä siis otan osaa keskusteluihin samaan tapaan, ei varmaan haittaa. :p
 
Juu ei mun kohdallakaan lähetä muuttamaan. :p Jonnekin keskusteluun kirjoitinkin tästä lasketun ajan "muutoksesta" tarkemmin. Ennen neuvolaa liityin jo tänne joulukuisten puolelle, kun laskin oman kuukautiskierron mukaan et LA on 1.12.2017. Kun kävin neuvolassa myöhemmin, lasketuksi ajaksi kirjattiin kaikkiin papereihin 29.11.2017 ja se täytyy nyt ns. hyväksyä, kun ultrissakin pikkuisen koko on vastannut neuvolan arvioita. :) Mut täällä siis otan osaa keskusteluihin samaan tapaan, ei varmaan haittaa. :p

Mulla ihan sama, että mun ja ultrien mukaan LA olis 30.11/1.12, mutta neuvola itsepäisesti pitää kiinni tosta 26.11 :rolleyes: Mutta vauva tulee sitten kun tulee :grin Harvemmin laskettuna päivänä syntyy ja voi hyvinkin mennä kummalle vaan kuukaudelle :p Poksauttelen nyt sit neuvolan ja ton 26.11 mukaan, vaikka vauveli on pikkuisempi oikeasti.
 
Takaisin
Top