Pömppöanalyysia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla vauvamaha alkoi itselle tuntua viikolla 15. Tuntui makoilessa pieni selvä kohouma alavatsassa. Joku huomasikin, mutta suurinosa ei. Sitten viikolla 18-19 tapahtui se esiinpompsahdus. Silloin myös ensimmäinen vieras ihminen kysyi vaan suoraan, että koska on laskettu aika. Ja nyt viikolla 24 maha on jo erittäin selvä. Ei oikein voi erehtyä. Ellei sitten joku luule, että nielaisin jalkapallon. [;)]

mulla on alkaa kanssa tämä raskaus jo pikkuhiljaa näkymään vaikka raskausviikkoja on vasta 9+4 [:)] kamala turvotus on aina varsinkin syömisen jälkeen![:D] ensi kuun alussa olisi ensimmäinen ultra ja jännitää! Rinnat on kanssa turvonneet aika paljon et kaipa sitä kohta joutuu alusvaate ostoksille lähtemää[;)] juu ja ensimmäinen raskaus on mulla kyseessä.. [:)]

No, viirukhan... justiinsa! Jälkipömppö se on asia.... jälki ja pömppö. Pömppöjälki.... Puoli vuotta synnytyksetä ja mietin, että kun  paan juhannus hameen kanssa korkokengät, näyttää takapuoli tyrmäävän kauniilta, mutta maha, että ostaisko korsetin? Etteivät tulisi kyselemään, että koskas se pikkuinen putkahtaa ulos? Tai, että koska kuuluu pikkujalkojen töpinää .. johon voisin vastata, että ihan justiinsa, ellei kysyjällä ole muuta asiaa, niin voi lähteä töpsuttelemään karkuun äitileijonan vimmasta viuhuvien tassujen likeltä...
Muuten on posket lommolla ja allit kurissa nostelemisesta, mutta mahan kanssa vielä hiukan treenit kohmeessa! ÄIDILLISTÄ pyöreyttä, sanoi mies! TÄTÄ.

Takaisin