Päivän asu (äitiysvaateketju)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Kerro se kuvalla tai sanoin. Saa vastata, vaikkei olisi vielä siirtynyt äitiysvaatteisiin. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Mitenkäs - onko kellään jo raskausvaatteita käytössä?

Otin tänään H&M:stä ostamani raskausajan villapaidan käyttöön ja tiistaina käytin raskausfarkkuja jotka totesin aivan liian suuriksi. Edellisestä raskaudesta jäännyt mukavasti vaatteita, ja LA oli silloin elokuun alussa niin kulkee aika käsi kädessä tämän raskauden kanssa. Zalandosta hyödynsin alennuksia silloin.

Nyt ehkä himottaisi kunnon kotoiluvaatteet, esim lököhousut joilla kehtaisi mennä keväällä ulos pikkuiselle kävelyllekin. Sekä kaunis pitkähihainen mekko. Muuta ei taida tarvita :)
 
Masun kanssa sopivia vaatteita minullakin on tallessa edellisten raskauksien jäljiltä. Imetysvaatteita ehkä muutaman voisi hankkia lisää..
 
Tuolla noit on mitä oli esikoista odottaessa. Kun lähdettiin etelään ni mulla oli mammafarkut jalas ku ei ahdistanut. Onneks kesää kohti maha kasvaa ni ei tarvi noit pirun toppavaatteita sit ison pallon kanssa.
 
Tuolla noit on mitä oli esikoista odottaessa. Kun lähdettiin etelään ni mulla oli mammafarkut jalas ku ei ahdistanut. Onneks kesää kohti maha kasvaa ni ei tarvi noit pirun toppavaatteita sit ison pallon kanssa.

Samaa mieltä, ei tarvii äitiystoppatakkia hommata :)
 
Tulee edullisemmaksi olla viimeisillään lämpösenä vuoden aikana kuin keskitalvella... en ollut koskaan asiaa ajatellut.

Ja minua ainakin ahdistaa normit housut, nytkin leggingsit jalassa, farkkuja en taida enää käyttää kunnes pääsen vuoden päästä ehkä samoihin mittoihin :banghead: :hilarious:
 
Mullakin tallessa parit housut, pitäisi etsiä ne jostain. Mäkään en oikein pysty pitämään tavallisia housuja enää, puristaa ihan sikana ja tulee inhottava olo. Muistaakseni viimeksikin näillä tienoilla piti hakea noita housuja, kun ahdisti ja turvotti :wacky: Voisi ostaa ehkä jotkut uudet housut jos tulee vastaan kivoja, ehkä jonkun paidankin. Imetysvaatteitakin, mutta odottelen ehkä jos se imetys onnistuu ja tarpeen mukaan sitten.
 
Mulla on töissä onneks erilliset löysät vaatteet, niin niillä pärjää pitkälle ja muuten oon pitänyt ulkoiluhousuissa nappeja auki jo monta viikkoa :) Maha turpos samantien palloksi ja pahenee vaan iltaa kohden... Jotkut siistimmät legginsifarkut pitäis löytää, nykyisissä oon vaan tarpeen mukaan avannut napin ja löysä paita päälle :cool:
 
Kesää odotellessa, sinällään ihanaa kun voi kulkea silloin vain mekoissa, ei tarvitse huolehtia sen kummemmista äitiysvaatteista kai? Tykkään muutenkin kulkea rennoissa ja ilmavissa vaatteissa. :)
 
Saa nähdä miten tässä raskaudessa käy, toivon että saisin kaivaa ne muutamat jo hankitut raskausvaatteet vielä esille, kun edellisessä raskaudessa ehdin käyttämään niitä vain muutaman kerran. Mietin jo silloin että olisin myynyt vaatteet pois, mutta ihan hyvä että tuli säilytettyä.
 
Muakin jo normi farkut ja housut ahdistaa ja legginseissä ja tunikoissa tms oon kulkenut. Ulkohousuissa eilen avasin napin. Ajattelin ens viikolla käydä kattoo jotkut mukavammat pöksyt töihin ja kotiin. ☺
 
Pakko täälläkin mennä housuostoksille. Perus leggareitten kuminauhat puristaa jo ja pahasti. Kesä saisi tulla ja pian❤️ jännä miten toisen raskauden kohdalla ahdistaa, kun maha näkyy jo niin varhaisessa vaiheessa. Haluais ehkä piilotella varsinkin työympäristössä vielä hetkisen! Senpä takia siis vielä samoilla vaatteilla kun ennenkin.
 
Sama täällä, housut puristaa! Yhdet normaalia isommat kollarit kävin ostamassa lentomatkaa varten, pakko olla väljää yllä, kun istuu paikallaan tuntikaupalla. Varsinaisia äitiysvaatteita en ole vielä hankkinut, mutta varmaan pian uskaltaa jo niitäkin ostella... :)
 
Omia housuja en oo pariin viikkoon yrittänytkään enää jalkaan. Äitiyshousuja oli kahdet tallessa esikoisen ajalta ja yhdet uudet ostin. Ostanen muutaman paidan vielä myös, esikon aikaan käytin ihan omia vaatteitani. Maha ei ollut mikään valtava edes lopussa, nyt varmaan tulee olemaan hieman isompi, ehkä..
 
En ole ostanut vielä äitiysvaatteita, eikä ole valmiinakaan sellaisia, mitkä mahtuis päälle.
Pitäisi varmaan alkaa kohta jotain ostamaan, kun muutenkin olen lihonut, eikä normi vaatteetkaan tahdo mahtua siksi päälle. Muuten ei äitiysvaatteille varmaan olisi vähään aikaan tarvetta. Samoja vaatteita käytän, mitä ennen raskautta.
 
Normaalit farkut menee vielä jalkaan mutta äitiysfarkut on jo paljon mukavammat. Kohta siirryn pelkästään niihin. Paidoista menee vielä normaalit vaikka maha näkyykin jo selvästi.
 
Mulla jäi vuoden 2016 raskaudesta (geneettinen keskeytys) käyttämättömiä äitiysvaatteita kaapin perälle. Eilen sit kokeilin mahtuuvatko päälle. Kympin verran on kiloja tullu lisää, et täs kun turvotuksen kans maha on vähän kasvanu, nii mahtuuvat jonkin aikaa päälle. Kesälle on kyllä sit hommattava isompia tilalle.
 
Alan olla kyllästynyt tähän leggarit +mekko-lookkiin. Sain reilusti äitiysvaatteita ystävältäni mut ne oli lähinnä mekkoja, hameita, shortseja ja t-paitoja, kesällä varmasti käyttöä. Sellaiset perusfarkut olisi hankinnassa, juuri lähdössä ostoksille. :)
 
Takaisin
Top