Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tätä mietin kauhulla tänään Ihan ilman raskauttaki oli välillä aika tuskanen olo viime kesänä, niin mites sitte ison mahan kans.
Nää housut on vaan niin hyvät jalkaan! I'm in love!
Mitkä housut kyseessä?
Nimim. Munkin lemppari-äitiysfarkut just repes
Mä taas ajattelen, että kiva kun voi sitten ison mahan kanssa kulkea jossain mekoissa, eikä tarvii vuorautua kunnon toppavaatteisiin Ja nyt kun sanon näin, niin ens kesän sataa varmaan lunta
H&M:n housut, ihanan venyvät ja pehmeät päällä. Ja vaikka näyttää tiukilta, niin ei tunnu siltä. Mä oon leikannut ton mahakaistaleen pois niin mahan päällä ei kiristä mikään!! Vyönsoljet löytyy. Mä oon siis käyttänyt tälläsiä viimeisen kolme vuotta (esikoisen raskausajasta lähtien). Eivät siis näytä mammahousuilta, ainakaan ilman sitä mahakaistaletta. Ihanaa, että ne tuli takaisin valikoimaan!
Mua niin ärsyttää (edelleen, vaikka kesä oli ja meni jo), kun mä olin kesät -15, -16 ja -17 kotona tekemättä mitään ja nyt kun kesä -18 oli noin upea auringonottokesä niin MÄ OLIN TÖISSÄ! Koko kesän! Mä en oo ikinä ollun näin kalpea, kun tän kesän jälkeen! Ottaa niin päähän!
H&M:n housut, ihanan venyvät ja pehmeät päällä. Ja vaikka näyttää tiukilta, niin ei tunnu siltä. Mä oon leikannut ton mahakaistaleen pois niin mahan päällä ei kiristä mikään!! Vyönsoljet löytyy. Mä oon siis käyttänyt tälläsiä viimeisen kolme vuotta (esikoisen raskausajasta lähtien). Eivät siis näytä mammahousuilta, ainakaan ilman sitä mahakaistaletta. Ihanaa, että ne tuli takaisin valikoimaan!
Onko noissa oikeat taskut vai valetaskut? Viimeksi rupes farkut puristamaan jo muutama viikko plussasta (ja tää joulu ei varmasti auta asiaa...), niin täytyis varmaan alkaa ajoissa kattelemaan... Ja siis haluan oikeat taskut
Töissä ois vaan hyvä olla vähän siistimmät housut, muuten kannatan kyllä pieruverkkareita