Päivän asu (äitiysvaateketju)

Tykkään kotona käyttää paljon legginsejä ja tunikoita, joten vielä ei hirveesti tartte vaatteista hätäillä:)
 
Lidlin juoksuhousut koska on parhaat päällä ja imetyspusero.
 
Ideoita miten oikeasti piilottaa aikaisin esiin työntyvän mahan? Pukeudun jätesäkkiin?

Leggarit ja tunikat, töissä käytin kokoa isompaa paitaa esikoisen aikaan niin ei kukaan arvannu mitään kun vasta viikolla 20.
 
Mammahousut täytynyt jo kaivaa kaapista jalkaan, niin hirveää on tämä turvotus. Mutta ah sitä ihanuuden tunnetta kun ei purista farkut istuessa :D
 
Mä tilasin ensimmäiset mammahousut, kun mun nykyisistä ei voi käyttää mukavasti kuin muutamia väljempiä. Jopa joidenkin alushousujen vyötärön saumat on aiheuttanut kunnon painaumat mahaan. Aikamoinen turvotus.
 
Tarttisi kyllä kohta tilata (löytää jostain) jotkut mammafarkut... alkaa olla jo vähän viileä hiihtää hameessa... :D
 
Mä möin just keväällä mun äippäfarkut pois :D
Olis ollu hyvät. No pitää ettiä halvalla kirpparilta taas..
 
Mä löysin kirpparilta äitiyshousut ja ne on ihanat :D

Yritin shoppailla tänään väljempiä paitoja, joista ei näkyisi turvotus...yhden löysin :D
 
Ideoita miten oikeasti piilottaa aikaisin esiin työntyvän mahan? Pukeudun jätesäkkiin?
Mulla niiiin sama ongelma. nyt 9+6 ja tuntuu siltä, et töissä aletaan ihan varmasti kohta epäilemään jotain. En ajatellu et tää pullahtais jo näin aikaisin, mut en millään saa enää vedettyä vatsaa normaalisti sisään ja muutenkin koko vatsa on vaan laajennu :sad001 Kävin ostamassa yhet äitiyshousut henkkamaukasta, ja niillä koitan pärjäillä nyt ainakin ensi viikon. Hirveästi ei olis varaa ostella vielä uusia vaatteita :)

Mulla olis suuri tavoite pitää tää töissä salassa vuodenvaihteeseen asti, mutta nyt kyllä vähän alkaa epäilyttää että ei tuu onnistumaan.
 
Yritin käydä katsomassa H&M mamma leggensejä koska ne vaan parhaat niin ei ollut.... miehen college housuilla painan kotona menemään koska niin tilavat :D
 
Riippuu varmaan ruumiinrakenteestakin. Itse sain esikoisen hyvin piilotettua numeroa isomman työtakin alle viikolla 20 asti ihan helposti. Mut vatsa alkoikin kunnolla vasta kasvaa viikolla 25.. Ja olin just laihduttanut 25 kiloa vähä yli vuoteen niin kaikki luuli vissiin et alan lihoa takaisin :D
 
Mulla ollu kans mammahousut nyt pari päivää käytössä ja ihanaa kun ei purista. Mulla on aika hyviä tunikoita, joiden alle masun saa kyllä piiloon, oon Noshilta ostanu, eikä oo siis äitiysvaatteita.
 
Mä ostin eilen popin alesta normipuseron joka on niin pitkä et menee mammapuseronakin eli jos kesken menee niin käyttöö löytyy. Mulla 2 raskauden mammapuseroista osa jo kulahtanu ja 4/6 (yks on mekko/ tunika) taitaa olla 2/3 hihasia. Pöksyt toivottavasti kestää vielä tän odotuksen niitä on kolmet (yhet siistit jotka voi töihin pistää). Ei tarviis hirveesti uusia Shopata. Ainoo vaa et jos toukokuu on helteinen niin t-paitoja pariks viikkoo? Ja jos lapsi syntyykin jo huhtikuussa ja toukokuussa pakkaskelit (kuten -17 oli) löytyy toppahaalari kokoo 56 kakkosen jäljiltä. Mut en kyllä toukovauvalle lähtis uutena enää toppahaalaria ostaan. Menis sit vaikka äp makuupussissa ne pakkaskelit ja haalari taitaa muuten pussiks muuttua myös pientä vauvaa ajatellen. ja jos on talvikelit niin alle 2 viikkostahan ei saa ees ulos viiä. Kesäkeleillä saa vaikka heti laitokselta suoraan.
 
Kävin viikonloppuna ostamassa H&Mstä mustat, siistit äitiyshousut. On maailman mukavimmat :D pitää varmaan ostaa useammat samaa lajia, en aio käyttää enää mitään muita housuja :D
 
Mun on pakko kans huomenna löytää mukavampia housuja, ihan kamala puristus ja ahdistus näissä normihousuissa
 
Nyt rupes farkut kiristämään tosissaan :shifty:
Ootteko siirtyny suoraan mammahousuihin vai ostanu ensin vaan kokoa isompia tavallisia housuja? Töissä pitäis kuitenkin olla vähän siistimmät housut...
 
Mä siirryin ihan suoraan mammahousuihin. Isommat housut ois kuitenki jo kohta taas pienet ni tuntuis turhalta ostaa sellaisia välissä. Hm:ltä itse ainakin löysin ihan siistejä mustia mammafarkkuja jotka näyttää ihan tavan housuilta kun on vaan vyötärön yli menevä paita :) ulospäin ei näy onko mammahousut vai tavalliset mutta se kiristämätön tunne on jotain huippua :D
 
Kiitos vinkistä Nappis, täytyy käydä tuolla H&M:llä katsomassa :) Löysin kaapista onneksi vielä yhdet vähän väljemmät farkut, mitkä pystyn laittamaan huomenna töihin :)
 
Onko olemassa mammafarkkuja tavallisilla etutaskuilla? o_O Kaikissa H&M:llä oli edessä valetaskut ja mä haluan housuihini oikeat taskut :disgust
 
Takaisin
Top