Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan hän jo yli vuoden vanha kuitenkin silloin ja ei meistä kaikista ole pitkäaikaisiksi kotiäideiksi ! Ja onhan se hyvänenaika sentään taloudellisesti täysin mahdotonta mun tilanteessa jäädä kotiin. Ei kaikkien miehet pysty elättämään yksin suurperhettä. Tuntuu jotenkin vähän siltä et suomalaisiin on istutettu se ajatus et kotona on oltava ja vaan mies tienaa. Ollaanko tässä välillä kuin 50-luvulla?
kiitos ja anteeksi avautuminen.
mä olen sitten se hyvis joka hakee ne turvaan 
laps oli huutanut koko päivän hoidossa ja kun mies meni hakemaan kotiin oli huutanut ihan hysteerisenä
no sitten lääkäriin ja siellä oli myös huutokonsertti jatkunut...:arghh: korvatulehdus löytyi ja nyt toivotaan että jatkossa menisi tarhapäivät paremmin ku saadaan tytteli terveeksi.
päiväkodissa on myös opittu monta asiaa, esim juo nyt itse nokkamukista, peruuttaa itse potalle, yrittää kovasti itse pukea ja riisua, ruokailussa EI saa auttaa, vaan hän syö itse lusikalla ja sormin. Tutti on enään vain unilla, päivisin ei anneta ollenkaan. Tästä on hyvä jatkaa