Päivähoito asiaa

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Dalila, 5 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Dalila Tuttu foorumilla Heinämammat 2016

Me käytiin tutustumassa tänään päiväkotiin ja pojalla on ensimmäinen hoitopäivä torstaina.
    Vaikutti aika isolta paikalta, 5 ryhmää+eskari. Mutta ei ole oikein vaihtoehtoa, kun on pakko olla vuorohoitopaikka.
    Työntekijät vaikutti kivoilta. Pitäis tänään täyttää ne maksuluokkapaperit. Oonko mä ainoa vai onko ne jollekkin muullekin vähän vaikeesti ymmärrettävät?
  2. Mashnu Addikti Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015

Tulojen mukaanhan ne maksuluokat määräytyy. Me kuulutaan tulojen perusteella korkeimpaan maksuluokkaan. Meillä on myös poika menossa vuoropäiväkotiin. Koska meillä ei ole kokoaikaista hoidontarvetta vaan vain n. 101-160 tuntia/kk niin meidän kaupungissa maksu on 80% siitä maksimisummasta.
  3. Dalila Tuttu foorumilla Heinämammat 2016

Mä teen nyt 50% työaikaa ja nostan sen helmikuussa 80%. Eli mun kannattaa varmaan laskea se 80% mukaan. Mä ja mun mies saadaan vaihtelevasti vuorolisiä, niin mitenköhän ne siihen ynnätään.
    Ja mitähän tarkoittaa "luontaisedut" keskimäärin /kk? o_O
    Kuuluuko joustava kotihoidontuki samaan kohtaan kuin äitiys/vanhempainraha/lastenhoidontuki?Vai ilmoitetaanko sitä ollenkaan?
  4. Mashnu Addikti Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015

Bruttotulot vuodessa / 12 (kk) olis niinku tulot kuukaudessa. Luontaiseduista en osaa sanoa ku en oo koskaan saanu moisia. Vissiin asunto/autoetu tms??
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Mirkusta tulee äiti! Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Luontoisedut on esim. Lounarit, auto-, asunto- tai puhelinetu. Eli verotettavia etuja joita saat työnantajalta.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Dalila Tuttu foorumilla Heinämammat 2016

Ok. Kiitos selvennyksestä. Kuntatyöntekijällä niitä ei ole.

Jaa tämä sivu