Päänsärky

Coda

Näppärä viestien naputtelija
Helmikuiset 2021
Kolme päivää sitten alkanut järkyttävän kova päänsärky. Ei auta lääkkeet, syöminen, juominen ym. Eli migreeniä / hormonaalista särkyä.
Oksensin myös eilen kolme kertaa. Kivusta vai raskaudesta? Jaa a.
Kellään samaa?

Olo on siis kuin olisi kovan kuumeen päänsärky, milloin sattuu ihan silmienkin liikuttelu.

Eilinen aurinko oli myös todella lamauttavaa.
 
Muokattu viimeksi:
Kannattaa soittaa päivystykseen jos on oikeen kova migreeni eikä omat lääkkeet auta. Onko sulla kohtauslääkettä ittellä? Eli jotain triptaania? En nyt muista mitä niistä sai ottaa raskauden aikana, mutta hussin teratologinen palvelu tietää.
Mulla oli esikoisen aikaan paljon migreeniä ekan kolmanneksen aikana, mutta ei noin pahana. Sillon vielä sanottiin ettei buranaa saa ottaa.

Toivottavasti pian jelppais :Heartred migreeni on kyllä niin pyllystä!
 
Mulla oli myös esikoisen aikana pitkittynyttä migreeniä, ei tosin onneksi noin voimakasta. Kannattaa olla yhteydessä tosiaan päivystykseen tai johonkin, mulla laitettiin tipalla + piikillä välillä särkylääkettä että tehoaisivat paremmin. Saisi ainakin sen kohtauksen nyt katki sulla. Mulle myös sanottiin sillon, että voi välillä ottaa panadol + burana jos tehoaisi paremmin, mutta toki buranan käytössä niitä rajoituksia on eli se on vähän niinja näin.. eli tältäkin osin varmaan tosiaan päivystys tai sitten toi teratologinen palvelu vois olla hyvä paikka olla yhteydessä. Ja tiettyjä kohtauslääkkeitä voi syödä raskaana ollessakin, niin lääkäri voi sitten niitä määrätä. Kyllähän tuollainen kipu kuormittaa kehoa (ja mieltä). Tsemppiä :Heartred
 
Buranaahan saa ottaa koviin kipuihin ekalla ja tokalla kolmanneksella. Vikalla kolmanneksella ei enää saa
 
Soitin nkl päivystykseen, jossa ohjeisti just ottaa burana+panadol yhdistelmän.
Otin ensihätään pelkän buranan, ja lähti helpottamaan.
Tänään pääsee jo töihin:happy7
 
Takaisin
Top