Päänsärkyä ja ketutusta

maisa22

Silmät suurina ihmettelijä
Kohta 2vrk jatkunut kova päänsärky ja ihan outo olo..puristava olo pallean seudulla. Tänään neuvolassa prot +1 ja sieltä äpkln KTG:he ja ultraan. Siellä prot normaalit (?) ja vauvalla kaikki ok. Viikkoja siis 31 tasan. Tuli vähän tyhmä olo siellä polilla kun menin valittamaan päänsärkyä, joka siis minulle täysin epätyypillistä ja asteikolla 1-10 kovuudeltaan 8. Paineet mulla normaalistikin raskauden aikana 100/50 nut 125/65 eli idylliset muille, mulle hieman koholla (johtunee varmaan huolesta?) Äpkl oli sitä mieltä että varmaan flunssaa? muita flunssaoireita ei ole kuten nuhaa, kuumetta kurkkukipua. Onko kenelläkään kokemuksia pre-eklampsiasta? Voiko siis kehittyä pikkuhiljaa? Ärsyttää... oonko luulosairas vai mikä oikein on. Tulossa siis kolmas lapsi edellisestä raskaudesta jo 8v aikaa. 
 
Minkä kokoisia teidä vauvat on nyt tällä kohtaa 30-32rv? Tuossa bannerissa on, että our baby is 1800, mutta tämä mitattiin hikisesti 1400g tänään. Kirppu vissiin tulossa :D
 


maisa22 kirjoitti:
Minkä kokoisia teidä vauvat on nyt tällä kohtaa 30-32rv? Tuossa bannerissa on, että our baby is 1800, mutta tämä mitattiin hikisesti 1400g tänään. Kirppu vissiin tulossa :D


Ei tuota banneria kannata lukea. Se on monta viikkoa edellä noissa kehityksen asteissa. Huomasin sen jo ite aikasemmi ku just luen aina liberon ja vau:n viikko kehitys jutut.
Muutenkin täs vaihees on tuo rasvavaraston tankkaus vaihe joka kaikil menee vähä omaa tahtia tuo painon nousu
 
Takaisin
Top