Päänsärkyä ja ketutusta

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuu 2012' aloitti maisa22, 2 loka 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. maisa22 Aloittelija

Kohta 2vrk jatkunut kova päänsärky ja ihan outo olo..puristava olo pallean seudulla. Tänään neuvolassa prot +1 ja sieltä äpkln KTG:he ja ultraan. Siellä prot normaalit (?) ja vauvalla kaikki ok. Viikkoja siis 31 tasan. Tuli vähän tyhmä olo siellä polilla kun menin valittamaan päänsärkyä, joka siis minulle täysin epätyypillistä ja asteikolla 1-10 kovuudeltaan 8. Paineet mulla normaalistikin raskauden aikana 100/50 nut 125/65 eli idylliset muille, mulle hieman koholla (johtunee varmaan huolesta?) Äpkl oli sitä mieltä että varmaan flunssaa? muita flunssaoireita ei ole kuten nuhaa, kuumetta kurkkukipua. Onko kenelläkään kokemuksia pre-eklampsiasta? Voiko siis kehittyä pikkuhiljaa? Ärsyttää... oonko luulosairas vai mikä oikein on. Tulossa siis kolmas lapsi edellisestä raskaudesta jo 8v aikaa. 
  2. maisa22 Aloittelija

Minkä kokoisia teidä vauvat on nyt tällä kohtaa 30-32rv? Tuossa bannerissa on, että our baby is 1800, mutta tämä mitattiin hikisesti 1400g tänään. Kirppu vissiin tulossa :D
  3. Ninqyo Peruskäyttäjä

maisa22 kirjoitti:
    Minkä kokoisia teidä vauvat on nyt tällä kohtaa 30-32rv? Tuossa bannerissa on, että our baby is 1800, mutta tämä mitattiin hikisesti 1400g tänään. Kirppu vissiin tulossa :D

Ei tuota banneria kannata lukea. Se on monta viikkoa edellä noissa kehityksen asteissa. Huomasin sen jo ite aikasemmi ku just luen aina liberon ja vau:n viikko kehitys jutut.
    Muutenkin täs vaihees on tuo rasvavaraston tankkaus vaihe joka kaikil menee vähä omaa tahtia tuo painon nousu

Jaa tämä sivu