Pääkaupunkiseudun tapaaminen NRO 6

Tammivauva2011

Satasella mukana keskusteluissa
Seuraava tapaaminen on ke 16.2. klo 12.00. Jumbon Fazer Cafessa. Varasimme sieltä kahvilan etualalla olevan kaaripöydän. Pöydän eteen mahtuu sitten vaikkapa rivillinen vaunuja ;)
Vadelmalaku: Millä nimellä pöytä on varattu?
Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat vauvoineen tai ilman! :) Saa nähdä kuinka moni tammimammoista pääsee paikalle vauvan kanssa, kaikilla kun pitäisi tuolloin olla jo syntynyt vauva. Tsemppiä loppu odotukseen!

Sanoitko niille että haluut varata sen mammoille? emoticon
Eiköhän siinä sitten vaan lue "varattu" ja ei muuta kuin pöytään ;) Jännä nähdä kuinka moni pääsee paikalle.

Moikka tuoreille mammoille! Ketkä aikovat saapua keskiviikon tapaamiseen Jumboon? Mun ja pikkumiehen olisi ainakin tarkoitus tulla paikalle :)

Minä olen kyllä harkinnut että lähtisin, mutta vähän mietityttää tuo pakkanen... En tiedä kuinka tarkkaan sitä 10 miinusasteen rajaa pitäisi noudattaa (?)

Luin muuten juuri synnytystarinasi ja meillä on jonkin verran yhteistä... Mulla ei kuitenkaan ollut vauvalla mitään hätää. Onneksi kaikki meni teillä lopulta hyvin.

Itse en kärvistellyt kotona kuin reilut neljä tuntia, joten voin vain kuvitella minkälaista tuskaa sinä ehdit kokea siellä.
Mun repeämät korjattiin leikkaussalissa kovassa epiduraalipuudutuksessa, joten en onneksi tuntenut siitä mitään. Kysyin tikkien määrästä, mutta lääkärikään ei tiennyt eli ilmeisesti aika monta... Se pinnallisempi repeämä ei enää tunnu lainkaan, mutta syvempi alkoi taas särkeä melko pahasti, joten syön siihen edelleen sekä tulehduskipulääkettä että panadolia.

Pikaisiin parenemisiin! Nähdään viimeistään seuraavassa tapaamisessa.

Vadelmalaku Eihän pakkasrajaa -10 astetta voi mitenkään aina noudattaa. Itse kuskasin viikon vanhaa vauvaa autolla vaikka oli -15 astetta pakkasta. Käytiin myös tällä viikolla 40min vaunulenkillä vaikka pakkasta oli -13 astetta. Itse aion tapaamiseen tulla vaikka pakkasta olis kuinka, mikäli siis on muita tapaamiseen tulijoita.

Itsekin luin aiemmin sun synnytyskertomuksen ja mietin että meidän synnytyksissä oli paljon yhteistä. Sama päivä, vauvojen koko, synnytyksen kesto ja imukuppi yms. Mä lopetin särkylääkkeiden syönnin ihan seinään (reilu viikko kotiutumisen jälkeen) ja tulin siihen tulokseen että kivut on yhtä pahoja vaikkei niitä syökkään. Nyt onneksi menee jo parempaan päin. Joko teillä oli neuvola? Minkä kokoinen vauva oli ja milloin? Ois kyllä kiva nähdä miten erikokoisia nää samana päivänä syntyneet pojat on :)

Olen kyllä tulossa. Jos kerran muutkin hilaa ittensä sinne, niin sillon minäkin hilaan itteni sinne  :)

Ok, mäkin yritän päästä :)

Yritin juuri "pikku-Pekan" nukkuessa käydä siirtämässä autoa valmiiksi lähemmäs, mutta silloin mittaristo ilmoitti, että jäähdytysneste on vähissä. Me tulemme siis, mikäli se asia saadaan vielä tänä iltana hoidettua.

Tammivauva2011:
Joo, meillä on jo ollut jo 2 neuvolaa, toinen kotona ja toinen terveysasemalla. Otan kortin mukaan, niin voidaan vertailla kumman poika kasvaa kovempaa ;)

Hyvä että on muitakin tulossa, joten en ole siellä ihan yksin :D Saa nähdä miten kenenkin aikataulu pitää vauvan kanssa liikkuessa. "Meidän" pöydässä odotellaan ;)

Vadelmalaku
: Pitää yrittää muistaa ottaa neuvolakortti mukaan :D Meilläkin on ollut kaksi neuvolakertaa, joista eka oli kotona.

Taitaa jäädä meiltä tämä kerta sittenkin väliin, kun mistään läheltä ei saa sopivaa jäähdytinnestettä :(

Vaikka luulis ettei se auto mitään sellaista näillä keleillä kaipaakaan... Bussilla en nyt ainakaan lähde seikkailemaan. Voi että kun harmittaa...

Vadelmalaku Tosi harmi juttu, että ette pääse tulemaan. Ensi kerralla sitten tuutte :) Ois kyllä kiva nähdä sitä sun pikkuista, vaikka jonain muuna päivänä? Olis kiva päästä vertailee samana päivänä syntyneitä pojuja.

Takaisin