Pääkaupunkiseudun odottajat

-mimosa-

Keskustelun kolmiottelija
Huhtimammat 2017
Toukomammat 2018
Kesä-äidit 2020
Löytyykö vertaistukea? Täällä yli 30v äiti jolla laskettu aika toukokuussa. :)
 
Luulisi että olis enemmänkin porukkaa. En jostain syystä saanut ilmoitusta vastauksesta, pitää seurata vähän tarkemmin. :)
Miten on raskaus sujunut tähän mennessä?
 
Miekin olen melkein pk seudulta. Niin läheltä siis että käydään miehen kanssa helsingissä töissä.
35v neljättä odottava. La 24.3.18
 
Täällä 30 ikävuotta hipova ensiodottaja Helsingistä. Mulla on myös LA toukokuussa! :)
 
Kyllä meitä muutama näyttää jo olevan. :) Onko teillä synnytyssairaala jo päätetty?
 
:Heartred Naistenklinikka taitaa olla ensisijainen vaihtoehto. Mitenkäs siellä suunnitelmat?
Entäpä energiataso? Mulla on ollut hämmentävän energinen ja aikaansaava olo viikon (!) verran, mutta tänään voisin kyllä vain levätä ja nukkua taas :--D
 
Kyllä meitä muutama näyttää jo olevan. :) Onko teillä synnytyssairaala jo päätetty?

Naikkarille kai se on yritettävä. Seuraava vaihtoehto on Kotka ja sinne en varmaan ehdi. Naikkarillekin voi tulla kiire. Meille siis neljäs tulossa ja synnytykset on kestäny 3-5h. Vähän pelottaa kuinka nopeasti tämä syntyy...
 
Meillä Jorvi olis ensisijainen vaihtoehto. Meitä lähinnä ja hyvät parkkipaikat. Mäkin pelkään että nopeasti etenee ja saattaa vielä tulla ennenaikaisesti.
Liitoskivut on alkanut aika aikaisin. Rajoittaa jo aika paljon liikkumista, eli sen puolesta pakkokin levätä vähän enemmän.
 
Täällä toista odottava 30v Helsingistä :) Laskettu toukokuun lopulla ja Jorviin toivotaan mahtuvamme! Uuden sairaalan privahuoneet ja pysäköinti houkuttaisi :D
 
Meillä Jorvi olis ensisijainen vaihtoehto. Meitä lähinnä ja hyvät parkkipaikat. Mäkin pelkään että nopeasti etenee ja saattaa vielä tulla ennenaikaisesti.
Liitoskivut on alkanut aika aikaisin. Rajoittaa jo aika paljon liikkumista, eli sen puolesta pakkokin levätä vähän enemmän.

Ootkin tuttu tuolta toukokuisista! Katotaan ollaanko Jorvissa samaan aikaan, kun lasketuissa vko eroa :)
 
Ootkin tuttu tuolta toukokuisista! Katotaan ollaanko Jorvissa samaan aikaan, kun lasketuissa vko eroa :)
Joo, saa nähdä vaikka oon varautunut että tulee aiemmin. :)
 
Keravalta 34v ekakertalainen, laskettu aika 24.6. :) Oon menossa Naistenklinikalle, koska oon diabeetikko.
 
Mäntsälästä 29v nainen, toista odotan, laskettu aika 29.5 ja Hyvinkäällä ois tarkoitus synnyttää kuten edellinenkin :-)
 
34v. Järvenpäästä, esikoista odotan :) Hyvinkäällä tarkoitus synnyttää ja la 22.6.
 
Missäpäin Mäntsälää? Ollaan nimittäin muuttamassa Kellikselle loppuvuodesta :)
Asumme etelä-mäntsälässä joten juuri Kellokoski on lähin asiointipaikkamme, jossa käydään kauppareissut, apteekit yms. :-) tervetuloa Kellokoskelle!
 
Täällä 39-vuotias äiti ja la lokakuussa. Ennestään kaksi lasta 4-ja 3-vuotiaat :)
 
Täällä 30-v. ensiodottaja Helsingistä. LA heinäkuun alussa ja Naistenklinikalle olisi tarkoitus yrittää!
 
Takaisin
Top