Pääkaupunkiseudun mammat.

Maiza

Näppärä viestien naputtelija
Hei kaikki helmikuun helmeilijät!

Ajattelin täällä huudella helsinkiläisten/pääkaupunkiseudulla asustajien perään (ja tietenkin kaikille muillekin jos sattuisitte olemaan täällä päin) jonkinlaisten kokoontumisajojen merkeissä??!! Tapaamisista kiinnostuneet, "ilmoittautukaa", niin järkätään jotain kivaa. Laitoin saman ilmoittelun tuonne tammikuisiin ja maaliskuun puolelle. Olis hauskaa tavata teitä livenä!! [:)]

Maiza
 
Heips tammikuisista [:)]

Mukana ollaan,meillä kanssa oma keskustelu samasta aiheesta. Olis kiva nähdä jossakin vaiheessa muitakin odottajia. Itse asun tammistossa ja kättärille menossa tammikuun lopulla.
 
Juu, tammikuisten puolella oon minäki ilmottautunu kerhoon. [:)] Tosi kiva ois tapailla jossain vaiheessa muita lähiseudun mammoja! Tää asuu Tiksin liepeillä.
 
Mulla (ja monella muullaki varmana) vuorotyö, joten mahdollisimman hyvissä ajoin vois sitte sopia sitä ajankohtaa, että vois olla mahollista sumplia joko työaikoja tai tapaamisajankohtaa kaikille sopivaksi. [:)]
 
Kävin kans siellä tammikuisten puolella, ja kyllä mun mielestä mahdutaan samaan porukkaan, eiks niin? Yritetään sumplia jotain oikein hyvissä ajoin, jotta saadaan mahd.moni halukas mukaan!
 
heeei... kivaa :) minäkin ihan kiinnostunut tämmösestä :) ite asustelen pukinmäen suunnilla :)
 
Heii, tosi kiva idea!! [:)]
 
Juu, vuorotöissä ollaan ja Tiksissä asustellaan.
 
Heips,
Töissä 8 - 16 (tai kuten pomo sanoi, eihän myyntipäälliköillä ole työaikoja (lue inserttini Elokuun höpötyksissä)), asustetaan Myllypurossa.
 
/Jenni74
 
Moikka kaikille!

Tuolla tammikuisten puolella ollaan alettu miettii päivää tapaamiselle!

Tulkaahan kaikki mukaan ja ilmotelkaa miten pääsisitte. Mä laitoin pohjiks listan miten mä pääsen kun olen vuorotoissä [:)]
 
heips

nyt on ehdotettu tapaamiselle päivä tammikuisten puolella, käykäähän katsomassa sopiiko!
 
Hei kaikki mammat!
Huomenna ma 15.11 meillä on tapaaminen jumbossa,fasun kahvilassa klo 18

Tervetuloa kaikki mukaan!

Meitä on siellä nyt ollut niin joulu-tammi kuin helmikuultakin eli mukaan mahtuu [:D]
 
Takaisin
Top