Pääkaupunki seudun tapaaminen NRO 3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elikkäs kolmas tapaaminen sovittiin  ma 15.11 klo 18 ja jumbon fasun kahvilaan!

Tervetuloa uudet ja vanhat!!

Mua kiinnostais myös tulla tapaamiseen joku kerta, mutta en omista autoa, enkä bussilla osaa jumboon tulla :/

Tervetuloa mukaan!!

En tiedä mistäpäin olet tulossa mutta ainakin malmin ja tikkurilan junaasemilta pääsee jumboon. HSL sivuilta, reittihausta saa kätevästi avun [:D]

Jes, mulla sama juttu.. Ilman omaa autoa (tai edes korttia..) tuntuu välillä hankalalta liikkua, mutta nyt kyllä tulen, vaikka kävellen. [:D] (Helsingistä siis...) [8D]

Äh, miten tää nyt voi osoittautua näin hankalaksi. En pääsekään tähän tapaamiseen. Voi hitsi. [:(]

Kiitos teille mammat, olipa mukava nähdä vihdoin! [:)] Onneksi mun pää kesti noin kauan, nyt tämä painuu kylmäpussien kanssa peiton alle. Ja seuraavaa tapaamista innolla odotan.

Kiitos myös minun puolesta, kovasti taas piristi päivää tämä treffaus. [:)]

Toivottavasti meemille ei jätti-migreeniä pukkaa. [:'(] [&o]

Jepulis, kiitos kaikille [:D]

Nähdään viimeistään seuraavassa tapaamisessa...hyvän ruuan parissa!

Kiitoksia kaikille, oli todella kiva nähdä muita odottajia! Nyt on pöytä varattuna meitä varten 15.12. klo 12.00 LaFamigliasta. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee silloin paikalle [:)]

Minäkin kiitän. Oli kiva päästä höpöttelemään. Ja mieskin oli innostunut juttelemaan siellä isäryhmässä, niillä oli venynyt parituntiseksi tarkoitettua sessio melkein kolmeen tuntiin, joten ilmeisesti jutunjuurta oli riittänyt. 

juu jäipä taas väliin nämä kahvit ku työt paino päälle.. mutta kohta taitaa alkaa tämänkin mamman saikku.. ettei tarvi itteä vetää ihan loppuun..

Takaisin