butzeri Sukkela juttelija 7 marras 2015 #321 Varaako taas ekana paikalla oleva pöydän ja infoo tänne missä istuu ja tuntomerkkejä? :)
Tuhinamurmeli Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014 7 marras 2015 #322 Sopii! Meil on taas valkoset Emmaljungat joissa on vihreä lämpöpussi. :) Yritän saada esikoisen nukkumatin luokse tossa matkalla
Sopii! Meil on taas valkoset Emmaljungat joissa on vihreä lämpöpussi. :) Yritän saada esikoisen nukkumatin luokse tossa matkalla
Anieli Jostain jotain jo tietävä 7 marras 2015 #325 Mä en pääse tulemaan... Ollut sellainen päänsärky eilisestä eikä mene millään pois. Jään siis lepäämään. Te keiden kanssa viimeksi nähtiin, näyttää ne asuntoasiat hiljalleen ratkeavan. Espoo taitaa kutsua :) Mukavaa turinatuokiota!
Mä en pääse tulemaan... Ollut sellainen päänsärky eilisestä eikä mene millään pois. Jään siis lepäämään. Te keiden kanssa viimeksi nähtiin, näyttää ne asuntoasiat hiljalleen ratkeavan. Espoo taitaa kutsua :) Mukavaa turinatuokiota!
Mime Jostain jotain jo tietävä 7 marras 2015 #326 Zemppiä Anieli! Nähdään varmasti vielä, varsinkin jos suuntana teillä Espoo
Nannu Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2016 Syysäidit 2020 7 marras 2015 #327 Anieli, tervetuloa Espoosen! :) Toivottavasti päänsärky pian helpottaa, raskaana sairastaminen on äärimmäisen ikävää. Mun bussi on tasan puolelta Kampissa, joten mulla kestää hetken, että lyllerrän sinne ylimpään kerrokseen.
Anieli, tervetuloa Espoosen! :) Toivottavasti päänsärky pian helpottaa, raskaana sairastaminen on äärimmäisen ikävää. Mun bussi on tasan puolelta Kampissa, joten mulla kestää hetken, että lyllerrän sinne ylimpään kerrokseen.
Mime Jostain jotain jo tietävä 7 marras 2015 #328 Moi, tulin jo nyt paikalle ja löysin täältä nurkasta yhden sohvakompleksin meille :)
Tuhinamurmeli Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014 7 marras 2015 #331 Me ollaan noin 11:45 Kampissa. Ollaan jo bussissa ja esikoinenkin on melkeen unessa
M Manteliina Vauhtiin päässyt keskustelija 7 marras 2015 #332 Mä venailen metroo Kalasatamassa. Kohta nähään!:)
Sharkku Silmät suurina ihmettelijä 7 marras 2015 #334 Terkut isänpäivän vietosta länsirannikolta. Olisin pääsemässä paikalle ens vkl 15.11. Tulkaahan joku silloinkin tapaamiseen (esim.Anieli)!
Terkut isänpäivän vietosta länsirannikolta. Olisin pääsemässä paikalle ens vkl 15.11. Tulkaahan joku silloinkin tapaamiseen (esim.Anieli)!
butzeri Sukkela juttelija 7 marras 2015 #337 Mäkin voisin iltapäivästä tulla töitten jälkeen :) Kiitokset muuten tästä aamupäivästä:)
Juulijulia Piirimestaruustason postaaja 7 marras 2015 #338 Kiitos oli kiva nähä teitä tänää :) Mullekki käy 15pv heti klo 13 jälkee :)
Anieli Jostain jotain jo tietävä 7 marras 2015 #339 Noni, kiva. :) Sittenhän mä näen myös "vanhoja tuttuja" ensi viikolla! :) Toivottavasti myös paljon uusia naamoja!
Noni, kiva. :) Sittenhän mä näen myös "vanhoja tuttuja" ensi viikolla! :) Toivottavasti myös paljon uusia naamoja!
Mime Jostain jotain jo tietävä 7 marras 2015 #340 Oli tosi kiva nähdä tänään kaikkia, en ensi viikolla pääse paikalle mutta katsotaan taas seuraavaa kertaa :)
Oli tosi kiva nähdä tänään kaikkia, en ensi viikolla pääse paikalle mutta katsotaan taas seuraavaa kertaa :)