pääkaupiseudun toinen tapaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Seuraavan kerran tavataan ma 18.10 klo 18.00 ja sama paikka eli jumbossa fazerin kahvila.

Tervetuloa uudet ja vanhat [:D]

Sain tuossa muutama päivä sitten vinkin tästä palstasta ja pääkaupunkiseudulla tammivauvoja odottavien tapaamisista, joten jos vain sopii, ajattelin maanantaina tulla mukaan tapaamiseen!

Mielenkiinnosta kyselen, että minkä verran teitä oli paikalla viime tapaamisessa? Olis ihan huippua tavata muita samoihin aikoihin synnyttäviä. Toivottavasti mun tulo maanantaina onnistuu. :)

juu elikkäs maanantaina yritetää taas tulla.. :) vaikkakin hieman myöhässä töiden takia..
ja viimeks meitä tais olla 6 mammaa paikalla.. :)

Nyt ainakin näyttää siltä, että pääsen tulemaan. Ei tunnu hirveän pahalta tämä päivä. Iltaa odottaen...[:)]

Voih.. onneks satuin tulla lukemaan keskusteluja... meinasin nimittäin ite unohtaa koko tapaamisen  hyvä minä..missä mun aivot on...[:D] noh, ei mennä sitten päikkäreille vaan lähetään jumboon [:D]
Nähdään kohta...

Nyt jurppii ja ankarasti! [:@] Päivän aikana muhun iski kunnon mahatauti ja kuume nousi. Ei täältä mihinkään päästä lähtemään.

Hauskaa iltaa teille muille, toivottavasti te voitte paremmin!  Jos vielä kolmannen miitin järkkäätte, niin sinne taas kovalla yrityksellä mukaan! [:)]

Kiitoksia taas seurasta, naiset. [:)] Oli mukava nähdä, ja nyt alkaa jo pikkuhiljaa tuntemaan näitä, jotka jo toista kertaa olivat mukana.

Seuraava kertahan sovittiin olevaksi maanantaina 15.11. klo: 18 ja paikka sama, eli Jumbon Fazer. [:)]

Jes, tuo päivämäärä täytyykin laittaa heti kalenteriin. [:)]

En tajua, miten mulla voi olla näin huono tuuri näiden tapaamisten suhteen. Niin innoissani vielä aamulla olin tänäänkin tulossa. Mun tuurilla olen ens kerralla sitten synnyttämässä tai jotain. [:D]

juu jäipä sitte itelläki väliin kahvittelut vaikka oli kyllä tarkotus tulla.. mut ku duuni päivän aikana oli pöllitty auton avaimet pukkarista ja auto duunipaikan pihasta joten eipä oo millä liikkua enää.. kaiken lisäks oli vielä äijän auto eikä oma.. :( lievä vitutus meneillää.. [:(]

Jep, kiitokset jälleen arvon naiset seurasta..oli mukava nähdä! [:D]

Laitan taas uudella aloituksella..uuden tapaamisen niin porukat pysyy kärryillä...kun muisti pätkii....niin ei MULLA tietenkään köh köh [:D][:D]

Takaisin