Sain tuossa muutama päivä sitten vinkin tästä palstasta ja pääkaupunkiseudulla tammivauvoja odottavien tapaamisista, joten jos vain sopii, ajattelin maanantaina tulla mukaan tapaamiseen!
Mielenkiinnosta kyselen, että minkä verran teitä oli paikalla viime tapaamisessa? Olis ihan huippua tavata muita samoihin aikoihin synnyttäviä. Toivottavasti mun tulo maanantaina onnistuu. :)
Voih.. onneks satuin tulla lukemaan keskusteluja... meinasin nimittäin ite unohtaa koko tapaamisen hyvä minä..missä mun aivot on...[:D] noh, ei mennä sitten päikkäreille vaan lähetään jumboon [:D]
Nähdään kohta...
Jes, tuo päivämäärä täytyykin laittaa heti kalenteriin. [:)]
En tajua, miten mulla voi olla näin huono tuuri näiden tapaamisten suhteen. Niin innoissani vielä aamulla olin tänäänkin tulossa. Mun tuurilla olen ens kerralla sitten synnyttämässä tai jotain. [:D]
juu jäipä sitte itelläki väliin kahvittelut vaikka oli kyllä tarkotus tulla.. mut ku duuni päivän aikana oli pöllitty auton avaimet pukkarista ja auto duunipaikan pihasta joten eipä oo millä liikkua enää.. kaiken lisäks oli vielä äijän auto eikä oma.. :( lievä vitutus meneillää.. [:(]