Pää kohta hajoaa.. alkuraskauden ongelmien kanssa !

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Siis Mulla ei nyt mene hyvin kyllä tän raskauden suhteen:sad001
Ensin on erinäisiä vuotoja... siten todetaan emätin tulehdus... ja nyt kun kävin tarkistuttamassa tilanteen
lääkäri totesi, että kohdunsuusta on jotain tunkemassa ulos:eek: Siinä vaiheessa taas ajattelin ,että nyt se pieni papu sieltä sitten kuitenkin päätti poistua ja jättää tilalle tyhjän tunteen..
Ei sentään siellä se porskutti ONNEKSI JA SYDÄN LÖI HIRMUISESTI JA OLI KASVANUT HYVIN.
On kuitenkin murhetta matkassa kohdussa on hematooma joka on nyt kait tulossa sieltä ulos..ja kohdun suu on hieman auki. ja olen nyt sitten
ainakin 2 viikkoa levossa ei koirankäyttöä, ei siivousta ei nosteluita.. ja arvatkaapas pomo tykkäsi kovasti kun jouduin vasten tahtoani tilanteen niin vaatiessa kertomaan hänelle raskaudesta ja sairas lomasta...:angry7

Onko täällä kellään kokemusta moisista hematoomista tai kohdunsuun auki olemisista näin alussa viikoilla 8,
että miten on loppuraskaus mennyt onko voinut tehdä töitä, vai joudunko olemaan koko raskauden levossa?
Tässä tuntuu kuin hulluksi tulisi kun kokajan melkein pelkää, että aiheuttaa kovan vuodon jolla kuulemma voi myös vaavi tulla pihalle. ei kiva!:crybaby2
 
Moikka,

ei ole kokemusta hematoomista, lievemmästä vuodosta kyllä, joten olen lueskellut aiheesta paljon viime aikoina. Sitähän en voi luvata että kaikki menee hyvin, etenkään kun en saa edes itseäni vakuutetuksi (omassa tilanteessani). Mutta kyllä minusta usein tuo hematooma mainitaan tarinoissa aika helpottuneena, siis kun vuoto ei johdukaan keskenmenosta.

Älä välitä työnantajasta, onhan sinulla oikeus sairaslomaan. Varmaan antaisit paljon että kaikki olisi normaalisti ja voisit työssä olla, tuskin kukaan tuollaisesta syystä "lomaa" haluaisi..?

Tsemppiä ja onnea matkaan, kiva kun näit jo pienen sydämen pamppailun ja että alkio oli kasvanut kuten pitääkin. :love2
 
Ystäväni on maannut rv9 viikolle 28... Ei kiva. Toisella on "ommeltu" kohdunsuu alkuraskaudessa kun sikiö meinas tulla ulos. Itse olen joutunut rv33+3 lapsiveden vuodon vuoksi sairaalaan ja olen synnyttänyt rv35. Jaksuja sulle. Ps. Olen ollut saikulla plussasta asti kun en voi tehdä työtäni.
 
Täällä löytyy kokemus hematoomasta rv 11. Vuoto alkoi yllättäin pienten mahakipujen jälkeen, Lorahti aluksi vaaleanpunaisena vetenä, ja siitä pikkuhiljaa vaalean punaista niukkaa vuotoa. Puolisen tuntia lorisikin pönttöön hurjasti kirkasta punaista paksua verta, en voinut kun siinä vaiheessa heittää hanskat tiskiin. Soittelin neuvolaan ja lääkäriin, eikä mistään voitu sanoa varmaa. onnekseni seuraavana päivänä oli nt-ultra, siellä siis asia selviäisi. Seuraava päivä tuli ja kirkas vuoto oli vaihtunu ruskeeseen pyyhkiessä. Ultraan menin surullisena ja valmiina ottamaan huonot uutiset vastaan. Siellä kuitenkin selvisikin hyvin nopeasti, että sikiöllä on kaikki hyvin. Näin sen jo omin silmin ennenkö kätilö ehti mitään sanoa, koska pikkuinen liikkui vimmatusti masussa, kyllä siinä oli aika helpottuneen ällistynyt :) Kätilö sitten huomasi kohdussa olevan hyytymää ja arvio sen johtuvan hepatoomasta, kohdunsuu oli kuitenkin kiinni. Kätilö totesi loppuun sitten vaan, että kaikki oli tällä hetkellä hyvin ja luonto päättää miten raskaus tästä eteenpäin jatkuisi. Toukokuun toinen päivä tämä asukki täyttää 2 vuotta ja on iloinen ja terve tyttö.:) tälläinen tarina mulla, toivotan paljon tsemppiä ja jaksamisia sinulle, toivottasti sinunkin pieni pysyy matkassa loppuun asti. :Heartred Muoks. Raskauteni jatkui normaalisti ja pystyin tekemään kaikkea loppuun asti. Ruskea vuoto kesti viikon ja sen jälkeen ei vuotoja enää ollut. Vauvani syntyi rv 38 :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top