Ovustesti +, raskaustesti -?

Pinderoosa

Oman äänensä löytänyt
Moikka! Mulla ois tämmönen askarrus nyt mielessä kun eilen tein ovistestin (kp 32/29-30) ja se näytti positiivista. Eli testiviiva oli selvästi tummempi ku kontrolliviiva. Tein perään n. 1,5 tunnin päästä raskaustestin joka näytti todella haalean haamun. No enhän sitä voinu uskoa vaan kipitin kauppaan ostamaan uutta testiä. Se oli joku käsikauppatavara testi, digitaalinen ja se näytti No-. Tein sen pari tuntia edellisestä testistä.
Kolmena aamuna peräkkäin mulla ollu semmosta tuskanhiki ällötystä joka menee ohi syömällä, reilun viikon verran rinnat ollu todella arat ja nännipihat on ainakin mun silmään isommat ku normisti, alavatsan kiristystä mm. sillon kun nousee ylös jos on istunu jonkun aikaa ja menkkamaista selän jomotusta oli eilen ja ajattelinkin et aamulla on täti tullu kylään. No eipä oo näkyny, tuskanhiki ällötys kylläkin ja tajuton väsymys.
Onko kellään kokemuksia tästä ovistestillä testaamisesta ja sen plussasta vaikka r.testi näyttää negaa? Onko kaukaa haettua edes elätellä toivetta tulevasta näillä lähtökohdilla? Ihanaahan se ois jo se r.testikin sen plussan antais :)

Alotin tän nyt uudelleen tänne ku täällä näyttää olevan enemmän hulinaa ku tuolla yleisellä puolella :D
 
Heips! Fiksummat ja kokeneemmat on todenneet jossain keskustelussa, että ovistesti näyttää kierron lopussa jokatapauksessa "plussaa" eli se ei toimi raskaustestinä. Mutta, jos olet saanut haamun raskaustestiin, niin raskaus on hyvinkin mahdollinen. Monissa r-testeissähän todetaan, että hailakkakin viiva tarkoittaa positiivista tulosta. Se miksi toinen r-testi ei näyttänytkään positiivista, voi johtua ettei ollut niin herkkä kuin ensimmäinen. Ja aamullahan hcg:tä olis enemmän virtsassa eli toiseen testiin käyttämäsi virtsa saattanut olla liian "laimeaa". Eli testaisin uudelleen huomenna aamulla (jos testasit tänään, niin ylihuomenna). Toivottavasti viiva vahvistuu! :)
 
Näin mäkin olen lukenu mut oon myös lukenu siitä et ovistesti plussaa myös raskauden.... Ärsyttävää kun on puolesta ja vastaan puhujia ku nyt pieni pää tekee tepposia ja asettelee mieleen toivon kipinöitä. Taidan odotella vielä kärsimättömänä pari päivää ja lampsia apteekkiin ostamaan r.testiä plussan toivossa jos siihen on sillon enää aihetta. :rolleyes:
 
Ja kivempihän sen plussa on siihen r-testiin saada! Ei tarvii sitten enää arvuutella. :)
 
No niinhän se on! Pistää vaan nää "oireilutkin" vaan nuppia enemmän sekasin. Jännityksen sekaisissa fiilingeissä siis odottelen ja toivon vielä :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top