Ovulaatiotikut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Misbero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Misbero

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka kaikki!!

Olen noita ovistikkuja tutkiskellut ja testaillut...tänään testasin(kp9/26-30)ihan huvin ja urheilun vuoksi,tikkuun tuli kontrolliviiva ja ERITTÄIN haalea testiviiva.(melkein voisi sanoa että viivanpaikka)Kaiken järjen mukaan ei olisi pitänyt tulla mitään"haamua"mutta se vaan ilmestyi.

Siksi siis kyselen että onko teillä muilla tullut tuollaisia??Ja onko teillä todellakin tullut vaikka seuraavana päivänä tummempi viiva??

Täällä on kyllä ennenkin näitä keskusteluja laitettu mutta haluan aloittaa kokonaan uuden johon saisin vastauksia suoraan =)..ei tarvitse metsästellä niitä keskusteluja :D

Kiitos jo vastauksista=)

Moissan, mulla tulee koko kierron sellainen haalea viiva ihan viiteajan puitteissa ovistestiin... siis ihan sama minkä merkkinen testi on kyseessä, niin haalea viiva tulee.

Ja siis vaikka nyt kierto heittelee, niin mulla oli ovis 27pv kierron aikana aina viimeistään kp10, eli hyvä testata aikaisemmin ja kyllä se haamu siitä vaan ovistikussa tummenee [:)]

Heips!!

Mielenkiintoista =)Eli nähtävästi kannattaa vaan tikutella aina välillä kun ei nähtävästi voi varmasti sanoa koska kroppa päättää virallisesta ovuloida[:D]Mulla pitäisi ovulaatio olla 16-18.5(varmaksi kun en voi sanoa että koska[:'(])mutta TOIVOTTAVASTI olisi aikaisemmin koska puoliso on jossain merillä silloin kalastelemassa..[:@][:@][:@]

Täytyy tänään taas sit tutkiskella mitä tapahtuu ovistikussa[:)]

Kiitos vastauksesta =)

Testasin tänään ovista ja tikkuun tuli haalea viiva mutta tummempi kuin eilen!!Mutta hurrailen täällä yksinäni sitä että meitsillä on ovulaatio!!!JEEE!!

Toivon niin paljon että onnistaisi...:D

Osaisiko kukan sanoa että jos ovulaatiotestin tekee virtsasta joka on ollut rakossa 2h ja tulos on posiitivinen kuva -> http://www.aijaa.com/v.php?i=6298967.jpg  ja tein vielä digitaalisenkin clearbluella ja hymynaama tuli, kun ohjeissa sanotaan että pitäisi virtsan olla rakossa vähintään 4 h ennen testin tekoa, onko se lähinnä sitä varten ettei tulisi vääriä negatiivisia tuloksia vai postiivisia???

Takaisin