Ovulaatiotesti

Hems78

Vauhtiin päässyt keskustelija
hei osasko joku tulkita mun tän kuun ovulaatiotestejä. Viimekuussa ovulaatio oli kp 18 ja ihan selkeesti haaleni heti seuraanava päivänä. Mut nyt kp 14 jälkee on ollu aika tummaa viivaa ja haaleni jaja nyt sit kp 19 alkaa taas tummentua. :bored:
 

Liitteet

  • B5422EDB-5623-4CE9-AFD7-6A034917C0F8.jpeg
    B5422EDB-5623-4CE9-AFD7-6A034917C0F8.jpeg
    36.9 KB · Katsottu: 4,895
Joko nyt vasta ovis tulossa tai sit oot raskaana.. Veikkaan et ovis tuloillaan. Kui pitkä kierto yleensä?
 
Jos oli kp14 tai 17 ni ei raskauskaa viel näkyis.. Jatka testailua :grin jos tuleekin pidempi kierto
 
En tiedä sotkeeko tää nyt entisestään, mutta mulla kokemus sellaisesta, kun tiuhaan testailin koska kunnon kierto ei ehtinyt edes alkaa kun raskauduin.
Ensin ovistesti tummui kun oli ovis, siitä meni joitain päiviä kun tummui uudestaan (kiinnittyminen = kiinnittymispiikki) ja sitten tummui vielä kolmannen kerran koska raskaana! ja ultrassa tämä todennettiin että täsmäsi.

Siis joo, Hems joko ovis viivästynyt ja tuloillaan tai sitten raskaana. :)
Joskus on käynyt niinkin että on ollut yritystä irrota ja tällöin ovistesti tummunut. Mutta itse ovista ei kuitenkaan oo tapahtunut vaan myöhemmin sitten tummunut ja tullut se ovis. Näistä kun ei voi tietää mitä kenenkin kohdalla on. Jännä tilanne siellä!
 
En tiedä sotkeeko tää nyt entisestään, mutta mulla kokemus sellaisesta, kun tiuhaan testailin koska kunnon kierto ei ehtinyt edes alkaa kun raskauduin.
Ensin ovistesti tummui kun oli ovis, siitä meni joitain päiviä kun tummui uudestaan (kiinnittyminen = kiinnittymispiikki) ja sitten tummui vielä kolmannen kerran koska raskaana! ja ultrassa tämä todennettiin että täsmäsi.

Siis joo, Hems joko ovis viivästynyt ja tuloillaan tai sitten raskaana. :)
Joskus on käynyt niinkin että on ollut yritystä irrota ja tällöin ovistesti tummunut. Mutta itse ovista ei kuitenkaan oo tapahtunut vaan myöhemmin sitten tummunut ja tullut se ovis. Näistä kun ei voi tietää mitä kenenkin kohdalla on. Jännä tilanne siellä!

Ei sotke :cat: kiva kuulla muidenki mielipiteitä. En jotenki usko raskautee mutta tiedähäntä, voihan seki olla syynä. :happy: Pitää nyt testailla ja kattoo mihin suuntaan se nyt menee.
 
Ei sotke :cat: kiva kuulla muidenki mielipiteitä. En jotenki usko raskautee mutta tiedähäntä, voihan seki olla syynä. :happy: Pitää nyt testailla ja kattoo mihin suuntaan se nyt menee.

Miten on viikonlopun testailut mennyt?
 
Takaisin
Top