Ovulaatiotesti raskaustestina??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kirppu^

Sukkela juttelija
Heips.
Onko tietoa näyttääkö ovulaatiotesti myös mahdollisen raskauden?
Olemme yrittäneen toista lasta,alkuraskauden merkkejä on,alamahan vihlontaa,nippailuja,selkäkipuja,oikean jalan kipua,jatkuva vessahätä,välillä öisin tulee huono-olo,kokoajan nälkä.. tein ovistestin eilen,ja näytti kahta,testiviiva vahva ja sit se toinen viiva,haalea,ei niinkään vahva kuin se toinen.. Huomenna tosin käyn ostaa kunnon raskaustestejä mutta haluaisin kuitenkin tietää ?
Tein viikon alussa raskaustesti joka oli nega..

Itse tein viime vuonna huvikseni ovulaatiotestin, kun menkkoja ei kuulunut. Toinen viiva oli vaaleampi kuin toinen. Samasta pissasta tein sitten raskaustestin, niin oli positiivinen. Eli kyllä se voi mahdollisesti kertoa raskaudesta. Mutta luottaisin silti vasta siihen raskaustestiin.

Tsemppiä!

Okei,kiitokset vastauksista.Saanen nähä kuinka sitten asia onkaan,kirjoittelenpa huomenna uudelleen kun teen oikean raskaustestin..

Mitä Kirppu testi näytti? Toivottavasti sait positiivisen tuloksen :) pakko vastata tähän, kun pähkäilin saman asian kanssa kuukausia sitten. Mulla ovistesti näytti 11 päivää oviksen jälkeen negaa, mutta 14 päivää jälkeen päin testi oli positiivinen... kokeilin vielä huvikseni 18 päivää oviksesta ja tulos oli ihan selvä plussa. Positiivisen raskaustestin tein siis heti tuon ensimmäisen positiivisen ovistestin jälkeen. Tein testit kotitestien donnatesteillä. Mulle ne piirsivät koko kierron ajan haalean testiviivan, mutta positiivinen oli sitten jo selvästi tummempi, (melkein) kontrollin värinen.

Ite myös "plussasin" ensin ovistestillä jonka vitsinä tein, eihän mun pitäny raskaana olla (pitkä yritys takana ja menkat päivät myöhässä mutta olin ihan varma negasta). Ja kahta viivaa se näytti, joten tulin tehneeksi perään r-testin joka näytti myöskin kahta viivaa :>

Anilla: Tänään tein raskaustestin ja kylläpä vaan clearblue näytti raskaana :D eli kyllä piti ovistesti paikkaansa..

Takaisin