Ovulaation induktio pistoshoidoin

Liljankukka🌸

Jostain jotain jo tietävä
Heippa! Onko kenelläkään kokemusta ovulaation induktiohoidoista pistoshoidoin? Itselleni määrättiin suoraan Gonal f 37,5 kp2-13 (1-2 kontrolliultraa välissä), lääkäri arveli, ettei letrotsolilla saada vastetta. Inseminaatiota ei suunnitteilla, kotona "touhuillaan". Taustalla kestävyysurheiluun ja syömishäiriöön liittyvä amenorrea (=toiminnallinen hypotalaaminen amenorrea).

Onko kenelläkään tapahtunut raskautumista tällä tavoin toteutetulla ovulaationinduktiolla?

Heippa! Meillä oli eka ovulaatioinduktiokierto marraskuussa, ja nyt menossa rv6 🥰 hyvin aikaista vielä, mutta ainakin jotain tapahtui verrattuna pitkään tyhjään yrittämiseen!

Mulla oli Gonal-pistokset kp5-13 annoksella 50iU. Kp9 oli kontrolliultra ja samoin kp14, jolloin ajoitettiin irrotuspiikki seuraavalle aamulle ☺️

Meillä myös esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla 😊 Mulla oli tuossa kierrossa Gonal F annoksena 75iu kp 5-14. Kp 15 pistin Ovitrellen, kun folli oli samana päivänä ultrassa 20mm. Mulla ei Letrozolilla saatu vastetta, mutta Gonal F toimi hienosti. Ja Ovitrelle tosiaan irrotuspiikkinä.

Eli itselläni vain hyviä kokemuksia! Kuudesta OI-hoitokierrosta kolme johti raskauteen, valitettavasti siis kaksi meni kesken heti alussa, mutta kolmas plussa oli sitten pysyvä 😊

Heippa! Meillä oli eka ovulaatioinduktiokierto marraskuussa, ja nyt menossa rv6 🥰 hyvin aikaista vielä, mutta ainakin jotain tapahtui verrattuna pitkään tyhjään yrittämiseen!

Mulla oli Gonal-pistokset kp5-13 annoksella 50iU. Kp9 oli kontrolliultra ja samoin kp14, jolloin ajoitettiin irrotuspiikki seuraavalle aamulle ☺️
Kiitos vastauksesta, voi suuret onnittelut teille😍 ihana kuulla, että vastetta oli.

Katsotaan ehtisikö meille myös joulun ihme tapahtua ennen tammikuuta, nuo lääkkeet on kyllä tosi kalliita.🙄

Kiitos vastauksesta, voi suuret onnittelut teille😍 ihana kuulla, että vastetta oli.

Katsotaan ehtisikö meille myös joulun ihme tapahtua ennen tammikuuta, nuo lääkkeet on kyllä tosi kalliita.🙄
Pidän peukkuja! 🙏 Joo on kyllä arvokkaita lääkkeitä ja kun käyntejäkin tulee aika monta per kierto, niin kyllähän siitä hintaa kertyy 😔

@Ida-Marie Mulla oli lopulta gonal f ja menopur. Menopurissa (kynämalli)on tosi pieni ja ohut neula, ei sitä tuntenut juuri lainkaan kun ekan pistoksen oli laittanut. 😊 Olin itse ainakin ihan tosi yllättynyt pistosten helppoudesta, vaikkei itsellä vaste ollutkaan ihan toivotunlainen, jopa ihmettelin, miksi niitä niin paljon pelätään😅

Tsemppiä ja plussatuulia teille!🌸 Kaikki menee varmasti hyvin pistämisen suhteen, ei kannata jännittää☺️

Takaisin