Ovulaatiomikroskooppi

Unitupuna

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marraskuiset 2021
Joulukuiset 2024
Hei, täällä varmaan muitakin, joilla ovulaatiomikroskooppi käytössä. Ajattelin, että tässä voisi käydä keskustelua aiheesta ja tulkintaa.

Sain omani just postissa ja kokeilin nyt illasta hampaidenpesun jälkeen. Lievästi yllätyin, kp6 ja viime aikoina ovulaatio ollut kp17. Toki tein testin ihan virheellisesti, mutta yllätyin, että näin paljon saniaismaisuutta. Saa nähdä, eikö nää testit vaan toimi mulla.
1000029461.jpg

Käytössähän on lisäksi ovulaatiotestit ja BBT, joten päivittelen tänne miltä näyttää kun ovulaatio on oikeasti käsillä 😁
 
Mullakin oli toi ja näytti niin usein saniaista että en kyllä voinut luottaa siihen.. ehkä ovulaation aikaan hivenen tiheämpää saniaista 🤔 vaikea oli tulkita kuitenkin
 
Mulla oli sellainen käytössä esikoista odottaessa. En sillä oikein koskaan onnistunut bongaamaan ovulaatiota. Tosin kiertoni oli epätasainen ja yritys kesti yli vuoden, joten ehkä en edes ovuloinut joka kierrossa. Vika saattoi siis hyvin olla minussa eikä testissä. Plussauskierrossa en käyttänyt sitä, sillä olin jo heittänyt kirveen kaivoon.
 
Olen ihan jollain halpis pikkumikroskoopilla välillä katsellut kuvioita, mutta olen todennut muut keinot itselle helpommaksi. Osittaisia saniaisia olen saanut näkyviin, mutta en kyllä muista ovulaatiopäivänä edes testanneeni.
Koiralle käytin tätä keinoa myös vuosia sitten. Sillä toimi! :tears:
 
Takaisin
Top