Vieras
Hei!
Eli oon semmoses tilantees, että ei olla käytetty poikaystävän kanssa ehkäisyä yli vuoteen, enkä ole ollut kertaakaan raskaana (ainakaan tiedettävästi), ja yritetään olla stressaamatta siitä, kun ollaan niin nuoria (itse 21 ja mies pian pian 25) ja ajateltiin että se tulee kun on tullakseen, mutta ymmärrettävästi stressaa jo. Ei olla käyty missään testeissä, osaksi kun ollaan nuoria ja osaksi kun niin pelottaa tulokset. Mies sanoi, että hänessä voi hyvin olla vikaa, kun villi nuoruus takana ja typeränä iskuja otti kiveksiin huvin vuoksi ym. Ja vika voi kyllä löytyä itsestäkin ja sitä nyt haluaisin kysyäkin, eli
Tällä hetkellä kp 37 menossa (kierto tavallisesti 25-35, joskus stressaavan tilanteen takia jää pois. Näin kävi syyskuussa, ja seuraavat tuli lokakuussa 13.päivä ja ne oli niukat, vain n 3-4pv ja täysin kivuttomat, mikä on epätavallista.) Tänään tein aamivirtsasta testin ja nega tuli. Nyt 4 tunnin kuluttua testistä tuli menkat, tai ainakin nyt pyyhkästessä ja virtsan mukana vähän. Mulla ei ole ollut mitään tavallisia oireita, viikko sitten oli muutaman päivää selkäkipuja, ei pystynyt istua pitkään. Rinnat ei ole yhtään kipeet, mikä on hyvinkin epätavallista. Mitenkään ei tunnu että olis menkat, ja yleensä näin ei IKINÄ ole. Viimeksi niukat menkat siis 13.10 ja nyt tänään alkoi taas. Yhdyntää oli viimeksi 2.-6.11, kun poikaystävä oli käymässä (väliaikasesti työn takia ei olla samalla paikkakunnalla) ja niihin aikoihin ovulaation olisi pitänyt olla.
Kysymys kuuluu siis, että onko mahdollista, että mulla on ollut ovulaatio, vai onko mun kierto merkki siitä ettei ovulaatiota ole tapahtunutkaan? Onko muilla kokemuksia tämmösestä? Ovulaatiota ei tapahdu?
kertokaa kaikki mitä tiedätte ja jakakaa kokemuksia, tuntuu niin sekavalta tällä hetkellä.
Kiitoksia jo etukäteen!:)