Outo tilanne, mitä tehdä??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hämillään
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

Hämillään

Vieras
Miten tämän nyt aloittaisi, ettei kuulostaisi liian omituiselta? No siis. Olen yksinhuoltaja, mies ei kuvioissa ja tapasin noin kuukausi sitten aivan parhaan miehen ikinä. Meillä klikkaa todella hyvin, pitää lapsistani ja kaikki kunnossa taloudellisesti. Mutta nyt sain tietää, kuulemma hänkin sai vasta tietää, että edellinen tyttöystävänsä odottaa lasta!! En osaa nyt suhtautua yhtään! On vaan jotenkin turta olo? Kun hänen mielestään tämä on outoa, mutta haluaa olla minun kanssani, mutta en tiedä mitä vastaisin! Kannattaako tällaisessa tilanteessa nyt aloittaa mitään? Ei mua haittaisi, jos miehellä olisi lapsia, mutta kun se lapsi ei ole vielä edes maailmassa! Mietin myös, olenko tekopyhä, kun itsellänikin on lapsia jonkun muun kanssa.. On tää vaan outoa! En tiedä pystyykö mun aivot sopeutumaan tällaiseen tilanteeseen. Apua?

Mä en varmaan uskaltaisi itse heittäytyä suhteeseen. Pelkäisin liikaa sitä, että vauvan syntymän jälkeen mies palaisikin jotenkin saippuaohjelmamaisesti takaisin yhteen exän kanssa ja itse jäisin nuolemaan näppejäni. Ehkäpä siihen vaikuttaa nekin, että kauanko tää pari ovat olleet yhdessä, oliko suunniteltu lapsi, mitkä asiat johti eroon jne jne jne.

Ei kyllä kuulosta mitenkään kivalta tilanteelta, mutta tsemppiä ja voihan se olla että kannattaa nyt vaan pitää pää kylmänä ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin tämän miehen kanssa.

Mä luulen, että mä vetäisin jarrut kiinni ja ottaisin askeleen taaksepäin. Jotenkin tuntuis tosi hurjalta. Ja pelkäisin varmaan kokoajan, että kun vauva syntyy, alkaa näillä tuoreilla vanhemmillakin lempi leiskua uudelleen ja viimeistään siinä vaiheessa mies viheltäis pelin poikki ja yrittäisi vielä lapsensa äidin kanssa.

Aika inhottava tilanne, toki tuosta kannattaa miehen kanssa yhdessä vielä jutella. Tsemppiä.

Joo kannattaa ehkä jutella kaikki asiat kunnolla läpi eli just minkälainen suhde ollut, miksi tullut ero ja miten tää toinen nainen suhtautuu mieheen nykyään eli yrittääkö häntä tosissaan jne. Olivatko he tän toisen kanssa yrittäneet lasta, oliko ihan vahinko vai kenties tän naisen tahallinen teko miehen tietämättä. Itse ehkä välttelisin ainakin sellaista tilannetta, et sinne jäis kummittelemaan joku nainen, joka kaikissa käänteissä yrittää tätä miestä saada takas ja jonka kans ei vois itse tulla toimeen. Mut taas jos hyvin vois tulla toimeen tän vauvan äidin kans niin vois toimia jopa ihan hyvin. Tän miehen on ollut pakko erota tilanteeseen nähden vasta aivan äskettäin.

Mä en ehkä allekirjoita sitä, et vauva toimis yhteenpanevana voimana, vaikka jotkut voivatkin saada suhteen vielä toimimaan, kun vauva tulee, tekemällä töitä sen parisuhteen eteen. Kyllä se pikkuvauva-aika on sen verran rankkaa, et toimii valitettavan usein juuri päinvastoin ja moni eroaakin parisuhteesta silloin, kun lapset ovat pieniä.

Kuulostaa kyllä hankalalta. Millainen miehen suhde tosiaan on tähän naiseen? Itse luulisin, että en kestäisi omia mustasukkaisuuden tunteita tuossa tilanteessa, pakko myöntää. :oops: Miten tilanne on edennyt?

kyllähän tuo on aika pysäyttävä tilanne.Toisaalta jos heidän suhde loppui jo,ja jotenkin ymmärsin että oli aika löyhä suhde,niin onhan hän sillä lailla vapaa uuteen suhteeseen,mutta lapsi on aina lapsi.Jos hän on vastuuntuntoinen,muksu tulee olemaan kuvioissa siis pysyvästi,jos hän taas haluaa jättää tämän "erheen" taakse,voisitko itse hyväksyä sen?
Vaikeaa,mutta avoin keskustelu ois ny poikaa.
Kyllä tässä katastrofin ainekset on selkeesti esillä
Tsemppii!! :alien

Takaisin