Oulun seudun odottajat

Sadepilvi

Puuhakas puhuja
Hei!
Huhuilen tuolla tammikuun listalla oululaisia vuodenvaihteen odottajia, että järjestettäisiin tässä syksyn ja talven aikana porukkatapaamisia. Helmikuisetkin mukaan [:)]

Kerätäänkö oululaiset odottajat kokoon? Olisi mukava tutustella syksyn aikana naamatusten vaikkapa tulevaa mammalomaa ja kärryttely/shoppailuseuraa ajatellen. Voisi järkätä ekan kahvittelutapaamisen porukalla jossain tässä syksyn aikana. Ilmoitelkaapa, jos olisitte kiinnostuneita, ja ruvetaan miettimään mitä&missä&milloin!

Laitan tän viestin samalla myös ainakin joulukuisiin ja helmikuisiin, kun suht samoissa vaiheissa kuitenkin mennään. Ja ei toki haittaa vaikka sattuisi synnytys tapahtumaan jo aiemminkin :)
 
Mie oon ainakin kiinnostunut tälläisestä! Asun Haukiputaalla, eikös se lasketa vielä Ouluksi [:)]
 
Kiva! [:)] Pyörähdä sinäkin tuolla tammikuun puolella laittamassa ketjuun aikatauluehdotuksia!
 
Heips!

Kävin tuolla tammikuisissa ilmottautumassa :). Onko meitä oululaisia helmiodottajia muita kuin minä ja hilppa? Olis kiva kyllä saada seuraa samassa tilassa olevista ihmisistä :).

Adalmis
 
Voisko olla niin,että helmiksissä ei muita kuin me.. onneks kuiten sie oot,ettei yksin tarvi helmikuisissa :)
 
Hei,

Minä olenkin tällä palstalla ihan uusi tuttavuus. Adalmis vinkkasi että täältä löytyy Oululaisia odottajia joilla samoihin aikoihin laskettua aikaa.

Olen siis 30-vuotias vielä toistaiseksi, joulukuussa 31. Odotan toista lastani (la 17.2 ja pitäisi olla tyttö), esikoiseni, tyttö hänkin on 9kk ikäinen. Olin parisuhteessa joka kesti sen 9 vuotta ja nyt sitten ollaan lähdössä eri suuntiin. Kauhein mahdollinen aika vaan milloinkapa ne hankaluudet aikaa katsoisivat. Yleensähän kaikki rysähtää kerralla. ja en sitten tiedä kuinka paljon vaikutusta on väsymyksellä ja kaikella muulla mutta no, tilanne kuitenkin tämä. Eli yksinhuoltaja äiti ja odottaja täällä siis.

Tapaisin teitä muita erittäin mielelläni, jotenkin se on aina tosi kiva kun joku odottaa samaan aikaan, oli sitten yhteisiä oireita tai ei :)

Nyt kuitenkin eka koitetaan osaanko käyttää tätä ja tuleeko viestini teille vai ei..

Sognatore 24+2
 
Moikka Sognatore79! Sullapa haastavat ajat edessä, yksinhuoltajana ei ikinä ole helppoa [:(]... Mutta kyllä sinä pärjäät! Me on tuolle tammikuun listalle pykätty ketjut oulumammojen miitingeistä, ja muustakin, tuuhan sinne porisemaan ja sopimaan kaffitreffejä! Seuraava ehkä ens viikolla jos saadaan sovittua hyvä aika. 
 
Täällä yksi oululainen lisää helmikuun mammoihin[:)]
Oon 29,tammikuussa 30v. Odotan kolmatta lasta (edellisestä liitosta poika 2000 ja tyttö 2003) ja miehelleni tää on ensimmäinen[:)]  Laskettu aika meillä on 9.2.11 ja ultran mukaan poikaa odotellaan:)) Mukava että löytyy muitakin oululaisia.
 
Huomenna klo 18.00 ois oulun seudun odottajien miitti!! Käykäähän kurkkaamassa tammikuisten ketju [:)]
 
Takaisin
Top