oulun alueen marraskuiset odottajat!

jensuli

Oman äänensä löytänyt
heippa! aattelin luoda oulun alueen porukallekkin oman, olis  kiva tutustella ja jutustella oman paikan odottajienkin kanssa :) ja jakaa mielipiteitä sekä kysymyksiä. 
ois kiva tietää mistä päin ja minkä ikäistä porukka on.. :) 
 
Hei, täällä olisi kans oululainen mamma:) Kolmatta odotellaan kahden prinsessan kaveriksi, laskettu 28.marraskuuta...
 
noniin kiva että sai tännekki keskustelluun jotakin eloa ! :) mulla ensimmäinen tulossa ja tänään jännäämään näkeekö kumpi olis tulossa ja onhan kaikki varmasti ok. 
la on 1.11.
 
Heipsan!

Täälläkin olisi esikoistaan odottava Oulun seudulta! Laskettu aika 30.11. eli nippa nappa näihin marraskuisiin ehdin.. Voipihan se olla, että pieni antaa odotuttaa itseään joulukuullekin, toivottavasti kuitenkaan ei ;)
 
tervetuloa vaan! täällä onki aika hiljasta ja kiva ois saada muitakin oululaisia tähän..
niin sehän voi hieman mennä yli, mutta ainahan sitä toivoo että vähän aikaisemmin tulis ulos.. :) mutta parempi myöhään ku ei milloinkaan.. :D
 
Oulun seudulta minäkin. La mulla 6.11. Meillä odotetaan esikoispoikaa :) Ikää minulla on kertynyt 29v.
 
Täällä myös yksi oulun odottaja. La 29.11.

Olisko innoikkaita kahvitteluun? Olis kiva nähdä muitakkin odottajia :)
 
Mitä, missä ja milloin? Ehdotelkaa aikaa, paikkaa?
Mä olen päivät töissä ja illat harrastuksissa, mutta eiköhän jokin päivä käy. Tiistai ja keskiviikko parhaiten. Viikonloput sopii aika lailla myös.
 
mulle passaa illat hyvin..ja vaikka esim. keskustassa? taikka sitten jonkun luona jos on mahdollisuus, ihan miten vaan.. :) 
 
Täällä myös yksi oululainen odottaja lisää. Laskettu aika on 27.11 ja esikoista odotellaan. Kahvittelu muiden alueen mammojen kanssa kuulostaa kivalta idealta :)
 
Takaisin
Top