Oululaiset heinäkuiset!

pikkukonna

Piirimestaruustason postaaja
Toukokuun äidit 2019
Meitä taisi muutamia Oululaisia +lähinkuntalaisia ainakin täällä linjoilla olla, mutta onko enää? :)

Itse siis olen -91 syntynyt, esikoinen -10 eli toista ootellaan. Ois kiva tutustua vähän paremmin oman alueen odottajiin! :)

Saako liittyä? Meillä tilanne että itse asustan Rovaniemellä ja mies Oulussa. Tod näk kesällä sitten viimeistään Ouluun mullakin muutto. On tää semmosta säätämistä :D meille siis eka tulossa ja työkuviot tämmösen asumisjärjestelyn syynä

Mä asun kans Oulussa. 32 vuotta on ikää kertynyt ja esikoinen täyttää huhtikuussa 3-vuotta :)

Ootteko Oulun suunnalla kierrelly yhtään nuita kirppareita? Oon käynyt itse pelkästään siellä Vadelmatarhalla Limingantullissa ja mietin, että mitä muita kivoja kirppareita olisi joista vauvalle saattaisi löytyä vaatetta? En yleensäkkään ole kova kirppistelijä niin on nuo paikat ihan hukassa :D Googlata kun yrittää niin löytyy paljon tuollasiakin, joita ei ilmeisesti enää edes ole olemassa.

Ainakin palje kirppiksellä on ollu hirveesti vauvan vaatteita myynnissä ja toinen on se ruskon ykköskirppis :)

Siinä on myös mikä on siinä Kärkkäisen vieressä Limingantullissa.
En ole kyllä itsekään aikoihin käynyt, mutta ainakin ennen siellä oli lastenvaatteita paljon ja tavaraakin.

Minä myös oon ostanut paljon Paljekirppikseltä vauvanvaatteita :) myös monta kasaa vauvalehtiä ja vauvalle kirjoja sekä muutaman mammavaatteenkin olen sieltä viimeksi eilen ostanut :)

Täällä 23v, toista lasta odottava mamma oulun alueelta. Esikoinen tällä hetkellä kohta päälle 9 kk. :) Arviolta vuosi ja kuukausi tulee olemaan sisarruksilla ikäeroa.. :) Olis mukava tutustua muihin äiteihin oulun alueelta. eipä ystäviä ole koskaan liikaa:happy:

Facebookryhmät ja niiden mainostus on kiellettyä. Myös yksityisviesteissä. Toisin sanoen viestit ajatuksella "näistä ei saa puhua julkisesti, laitan yksityisviestiä niin perustetaan kielletty ryhmä" on kiellettyjä ja antaa kuvan että säännöstä tiedetään, mutta siitä ei välitetä. Asiasta lisätietoa mm. täällä.

Täällä kans yksi oululainen odottaja. Ikää on 26v ja esikoista odotellaan. Noista kirppiksistä oon itse tykännyt tuosta Vadelmatarhasta just :)

Takaisin