Oudot teot vauvan kanssa

Gibsoni

Näppärä viestien naputtelija
Tää on nyt kopioitu aihe.. sorry.. oli vaan niin hauskoja juttuja tuolla toukokuisissa.

Eli mitä outoja juttuja/tilanteita on tullut vauvan kanssa vastaan tai olet joutunut tekemään, mikä "olisi" tuntunut hölmöltä ajatukselta ennen vauvautumista.

Tässä mulla muutamia.
- Tietty ne omat vessassa käynnit vauvan kanssa [:D] Neiti sylissä tai sitterissä mukana ja toinen siinä toljottaa... [:D]
- Oven avaaminen samalla kun imettää (tutut tuli katsomaan neitiä, tyttö oli vasta muutaman päivän ikäinen)
- Kaupan pukukopissa imettäminen
- Vaipan vaihto ravintolassa vaunuissa (kun ei siellä ollut hoitopöytää)

huh, meillä onneks poika pärjää hyvin ittekseenkin sillä aikaa ko käyn veskissä [:D]
mut se mua aina naurattaa ko sillonkun mies vielä oli töissä ja halusin suihkuun niin pistin pojan pinnikseen ja otin sen pinniksen vessan oven eteen, jotenki niin huvittavaa kun pieni tuijotti kokoajan ja naureskeli ko mamma oli suihkussa[:D][:D] ah niitä kertoja kun sai käydä rauhassa suihkussa ja vieläpä ovi kiinni niin ei kerenny tulla edes kylmä suihkussa[:D] meillä kun poika ei viihdy yhtään sitterissä eikä sitä vois kylppärin puolelle muutenkaa ottaa kun sen verran pieni tuo kylppäri kumminki että kastuis.

Joo, no, kyllä toi neiti nykyään pärjää ihan hyvin itsekseen sen aikaa [:D] Mutta aluksi ei pärjännyt... [:D]

Mä en tiiä onko tää nyt niin outoo, luulen että jokainen äiti tekee näin jossain vaiheessa. Eli pitää viihdyttää ilmeillä, mölyämisellä jne. Ja useimmiten soseen syönnin yhteydessä kun yritän näyttää mallia kuinka se suu pitää avata sepposen selällee (sit kun alkuinnostus ollaan jo ohitettu) ja sanon vielä AAA nii päädyn aina laulamaan sitten kaikki aakkoset [:D] 

Ronilla oli joku ihan valtava kiukkupäivä, ei viihtyny yksin ei sekuntiakaan, ei edes sitterissä vaikka olisin vieres ollu! Noh, mulle iski ihan jäätävä pa*kahätä ja pakko oli päästä vessaan..Hetken pyörin poika sylissäni kunnes oli tositosi pakko mennä ja vaihtoehtoja ei jääny, nii siellä me sit istuttiin vessassa -minä pöntöllä ja Roni mun sylissä tyytyväisenä [:D][:D] Ois miehellä ollu naurus pitelemistä, jos ois sillon tullu himaan!

Junassa oon vaihtanu paskavaipan Ronille vaunuissa, snadi käry ja vaunut viel jonkun vanhemman pariskunnan penkkien takana [:D][:D]

haha Taatu [:D]
Meillä myös ku käyn suihkussa niin Jasmin tulee sinne kylppäriin myös sitteriin istuun..oikeen mielissään kattelee kun mamma peseytyy..joskus sit jos neiti on itekkin pesun tarpees ni otan sen myös suihkuun ja sit kun on neiti puhdas ni paketoin pyyhkeeseen ja takas sitteriin venaan ku oon ite valmis [:)] Mut enpä sanois et mitään kauheen outoo tapaa on..[:)] Paitsi et Jasmin murisee ja kun se suuttuu ni se oikeen karjuu ni sit ku alan muriseen takas ni kauhee kikatus päälle [:)]

Tää tunnustaa välillä kaupassa yksin ollessaan heijanneensa ostoskärryja [;)]. Ja monesti jos Roni rupee jonkun toisen sylissä kitisemään, tää mamma rupee hytkyy sillee kun tekis jos poika olis mun sylissä...
Ja sinne vessaan joutuu välillä peruuttamaan sitterin kanssa (vessassa on tyhjää lattia-alaa just sitterin verran).

Ja monesti jos Roni rupee jonkun toisen sylissä kitisemään, tää mamma rupee hytkyy sillee kun tekis jos poika olis mun sylissä...

heh,mulla on ihan sama "ongelma"[:D][:D]

Hah mä myös aina heijaan ostoskärryjä. [:D] Monesti tulee tehtyä tyhmiä kun on väsyny, ylipäätään tää koko vauva-aika ollu sellasta sekoilua, asioita unohtuu ja puhun mitä sattuu.
Mä otan muuten myös tytön mukaan suihkuun, se siinä kattelee ja hihkuu, varmaan äitinsä arpimahaa kattelee ja naureskelee. [:D]
Oon aika toiset huomioon ottava mut mua ärsyttää kun ykskin kaveri aina menee melkein hysteeriseks jos kadun SIVUUN meen tyttöä syöttämään (pullosta siis) jos alkaa itkeä kaupungilla. Että "eikö sitä vois muualla syöttää? mennään nyt tästä pois." Sillon ärähdän, että mähän syötän lapseni missä haluan kyllä tästä mahtuu muutki kulkemaan. [:@] Sellanen leijonaemo välillä nostaa päätään. [:D]

mulla myös toi ostoskärryn heijaaminen jos jotain jään kattelemaan/tutkimaan vaikka olisin yksin siel kaupassa 

Mä oon kans monta kertaa kaupas olles keinuttanu koria ku pitäny keinuttaa vaunuja [:D][:D][:D] Hiissannu ees taas sellast vedettävää korii [8|] Varmaa ihmiset kattonu et mitä hittoo toi muija tekee [:D]

Mä oon heijannu vaunuja vaikka vauva on ollu mun sylissä...[:D][:D][:D] Ja oon myös hytkyny ja keinunu ees taas, vaikkei vauva oo ollu sylissä, aika usein näin tapahtuu ku pysähdyn juttelee jonkun kanssa[:D]

Sit yks tosi hölmö juttu, mihin ite havahduin, tapahtu kerran metsässä, kun olin koirien kanssa sieniä ettimässä, ja selitin siel sit ihan onnessani et "äiti kattoo vähä täältä et jos vaikka löytyis" yms. yms. Eikä koiria, tai ainakaan vauvaa, näkyny mailla halmeilla[:D][:D] Joteki jääny vaan päälle toi jatkuva selittäminen, ku vauvan kanssa sitä tulee tehtyä koko ajan, et sit kun on jossain yksin ni tekee ihan samoin[:D][:D]

Meillä neiti on ollu kylppärissä mukana muun muassa kun pestiin koira, siihen kun tarvii kahdet kädet. Siellä tuo hihku onnessaan sitterissä kun koiraa vaahdotettiin[:D][:D] Piti vaan koko ajan varoo ettei koira kesken kaiken ravista kaikkee vauvan päälle[:D][:D]

Ja joskus jos ei neiti viihdy hetkeäkään yksin lattialla ja pitää päästä vessaan kun ollaan kaksistaan, pidän vessan oven auki ja laitan neidin siihen ulkopuolelle sitteriin. Siinä sitten naureskelee kun äiti istuu pöntöllä!

[:D][:D] ehkä hölmöintä on meil ollu noi imetysasennot, kun välillä herraa piti roikottaa pystyssä tissiä vasten ja mun piti pyöriä samalla vimmatusti et suostu syömään, porukoitten piti oikeen ottaa kuva kun satuin niitten luona esittään ton apina-roikotuksen, ja sit eilen taas kun pieni oli kuumeessa niin ei suostunu syömään ku selällään maaten, hirmu fiksu olo kun makaat puolittain vauvan päällä kyynärnojassa ja syötät siinä[;)] Sit bussissa ku usein mennään niin jos Liekki on hereillä niin usein päristelen ja teen sille ihme hassuttelu-ilmeitä...on varmaan tosi fiksun näköstä[:D] Jotenki sitä on oppinu aika silleen hälläväliä-ihmiseks ettei mieti niin paljoa et mitä ny kaikki muut miettii, niinku Brianna tossa et "mähän syötän lapseni just mis haluan!"[:D] 

Mä oon lähtenyt niin monta kertaa kauppaan roskapussin kanssa kun oon unohtanut sen matkalla heittää roskiin. Sit on puolessa välissä ihmetellyt että kuin tääl vieläki haisee, aijoo toi roskapussi on vielki tos kädes [8|]

Ja sitten myös tulee bussissa/kaupassa/ulkona höpöteltyy kaikenlaista vauvalle kun yrittää pitää toista tyytyväisenä, mutta mä oon aika mestari puhumaan itekseni muutenki joten ei oo mun mielestä niin outoa, muiden mielestä ehkä [:D] 
Asuin kaverin kanssa kimpassa vuoden verran ennenku muutin miehen kanssa yhteen, ja kaveri mulle aina huusi olkkarista tai jostain että Mari, sä puhut taas itekseen, ooppa nyt hiljaa välillä [:)] Ja mies aina kysyy että puhutko mulle vai itelles.. [:D]

Ja myös tulee hytkyteltyä vauvaa vaikkei vauvaa olisikaan sylissä, varmaan kaikki ihmettelee että mitähän tuokin tossa vatkaa [:D]

Heh, mä taas tänään syötin neidin liikkuvassa autossa, mikä tarkottaa sitä, että roikun turvaistuimen päällä tissi vauvan suussa oma turvavyö venytettynä niin et yletyn sinne takapenkin toiselle laidalle saakka roikkumaan[:D] Menihän se matka tosi kätevästi, tällä kertaa oli sentään pimee, mut kesällä tein saman ihan valosan aikaan...

Niin ja tosta roskapussin kanniskelusta tuli mieleen, että mies teki kerran iltalenkin koiran JA vaipparoskiksen kanssa[:D] Huomasi puolivälissä kantavansa vaipparoskista vieläkin mukanaan, ja loppumatkan yritti sitten sitä piilotella vastaantulevilta autoilta[:D][:D][:D]

Mä saan kaupassa välillä tosi omituisia katseita kun neidille höpisen, päristän tai ilmeilen ja ääntelen muuten jotenki hassusti [:D]

Niin ja joo... aina ne ostoskärryt heiluu tosiaan. [:D]

Meillä ekaluokkalainen poika oli tosi iloinen, kun saatoin sitä joskus kouluun hiukka väsyneenä ja sen sijaan että olisin toivottanut mukavaa päivää, kailotin koulun portilla kovaan ääneen "HYVÄÄ YÖTÄ KULTA"... [:D]

Se heijaaminen on kyllä niin selkäytimessä nykyään että kaikki heiluu... Ja voi hemmetti [:D]! Mä heilun nytkin, kun poitsu heräilee tuolla sängyssä ja kuuluu kitinää?! Kiva kiva.

Tota hytkymistä esiintyy täälläkin. On eräänkin kerran tullut heijattua ostoskärryjä [:D]

Useesti on käynyt niin että vaikka Jemina ei ole mailla eikä halmeilla niin silti selostan tekemisiäni ääneen "Äiti tässä nyt tekee sitä sun tätä..."-tyyliin [:D][:D]

Takaisin