Oudot oireet

Kyfi0598230

Vasta-alkaja
Haluaisin kuulla minkälaisia oireita teillä on ollut raskauden alussa. Onko ollut vuotoja ja onko ne poikennut normaalista? Onko koronarokote vaikuttanut kuukautiskiertoon?

Minulla poistettiin hormonikierukka jaydess 27.7.2021. kuukautisvuotoja ei kierukan kanssa ollut, jotain pientä 25 ja 26 päivä. Ensimmäinen kierto kesti 32 päivää ja kuukautiset noin 5 päivää. Seuraava kierto kesti 28 päivää ja kuukautiset 5 päivää. Sain niiden kuukautisten aikana 24.9. koronarokotteen ensimmäisen annoksen.

Seuraava kierto kesti 36 päivää, kierron päivät 13-16 oli pientä ruskeaa tiputtelua. Ennen kuukautisia alko pahoinvointi sekä tunne että täytyy käydä useammin vessassa. Vuoto alkoi kuitenkin 29.10. ja oli mielestäni normaalia kirkkaan punaista, ainoastaan tamponin mukana tuli kirkas lima paksun oloinen. Kuitenkin vuoto väheni nopeasti ja loppui jo 31.10. kokonaan.
30.10. alkoi kurkkukipu ja tuntui, että tulossa kipeäksi. Kuume ei kuitenkaan noussut. Tällä hetkellä pahoinvointi jatkuu, alaselässä on kipuja, lonkankipuja, nippailuja oikealla puolella alavatsaa, väsymystä, hartiakipuja, päänsärkyjä ja rinnoissa ei tapahtunut mitään muutosta. Olen tehnyt 4 raskaustestiä ja kaikki negatiivisia. Tein myös tänään koronatestin kotona joka myös negatiivinen.

Harmittaa tosi paljon, ettei omaan tajuntaan mene se negatiivinen testitulos, kun oireet ovat outoja. En tiedä onko tämä luulosairautta vai mitä.Confounded Face
 
Mikä päivä sulla on ollut ovulaatio viimeksi? Saitko kiinni testillä? Onko edes mahdollista, että olisit raskaana?
 
Ok, sinuna odottelisin rauhassa ja tekisin uuden testin vähän myöhemmin ☺️ Vaikeinta tossa ehkä on hahmottaa se, että oliko noi vaan minimenkat ja nyt olis uusi kierto menossa vai olisko kyseessä raskauden aikaiset menkat, kiinnittymisvuoto (ehkä liikaa kuitenkin tuohon?) vai mikä. Tsemppii, toivottavasti selviää pian ☺️
 
Tämä juuri itseänikin hämmentää. Täytyy yrittää nyt vaan lopettaa se oireiden tarkkailu ja odotella rauhassa uusia menkkoja. Voihan se olla, että joku flunssa jyllää ja sen takia jääneet noin lyhyeksi ja kaikenlaisia oireita ilmaantuu. Kiitos vastauksesta.Beaming Face With Smiling Eyes
 
Moikka oon uus täällä ja asia on sillä tavalla että minulle on tullut oireita. Menkat myöhässä, aamupahoinvointi, Rinnat arat ja turvonneet, hajuaisti herkistynyt huimaus, makumieltymysten muuttuminen, metallinmaku suussa suonenveto, lisääntynyt valkovuoto ja virtsaamisentarve ja alavatsan turvotus
 
Takaisin
Top