Oudot, ärsyttävät tai pahat tavat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla tai läheiselläsi outoja, ärsyttäviä tai pahoja tapoja? Entä mitkä ihmisten tavat sinua oudoksuttavat tai ärsyttävät?
 
Mulla on ärsyttävä tapa jättää kaikki kaapin ovet huomaamattani aina auki. Nytkin sohvalta katselen kun keittiössä puolet kaapeista ruuanlaiton jäljiltä auki, enkä millään jaksaisi nousta niitä sulkemaan
 
Mulla on ärsyttävä tapa jättää kaikki kaapin ovet huomaamattani aina auki. Nytkin sohvalta katselen kun keittiössä puolet kaapeista ruuanlaiton jäljiltä auki, enkä millään jaksaisi nousta niitä sulkemaan

Teen tätä samaa!

Lisäksi en osaa laittaa roskia roskiin kesken ruoanlaiton. Sitten vasta lopuksi siivoan kaikki.

Yleisesti ärsyttävin tapa muilla on juurikin tuo sormien nuoleskelu ennen kun ottaa vaikka setelin, avaa muovipussin, kääntää sivua yms... Erityisesti kassalla joskus työskenneellä siihen tuli kiinnittäneeksi huomiota, ällöttävää :confused:
 
Teen tätä samaa!

Lisäksi en osaa laittaa roskia roskiin kesken ruoanlaiton. Sitten vasta lopuksi siivoan kaikki.

Yleisesti ärsyttävin tapa muilla on juurikin tuo sormien nuoleskelu ennen kun ottaa vaikka setelin, avaa muovipussin, kääntää sivua yms... Erityisesti kassalla joskus työskenneellä siihen tuli kiinnittäneeksi huomiota, ällöttävää :confused:
Mulla tuo roskaongelma myös lisäksi. Mausteet yms. jää myös yleensä tasoille
 
- Mun mies ei sido roskapusseja solmulle ennenkuin jättää ne käytävälle vietäväksi
- Mä en huuhtele astioita ennenkuin laitan ne tiskikoneeseen.
- Meillä molemmilla on taipumus hermostua aivan turhista asioista.
 
Mulla on ärsyttävä tapa jättää kaikki kaapin ovet huomaamattani aina auki. Nytkin sohvalta katselen kun keittiössä puolet kaapeista ruuanlaiton jäljiltä auki, enkä millään jaksaisi nousta niitä sulkemaan

Täällä myös yksi joka jättää kaapin ovet auki. Sitten suljen niitä jälkikäteen, kun huomaan että taas ne huomaamattani jäi. Ellei sitten mies tai poika ehdi ensin.

Toisinaan ilmeisesti stressireaktiona narskutan hampaita ja lonksutan leukoja. Kuulemma myös unissani. Todella ärsyttävää (sekä omasta että lähellä olijoiden mielestä) ja todella vaikea olla tekemättä sitä edes hereillä. Tähän mennessä olen aina päässyt siitä eroon stressin vähetessä.

Ergonomian ja oman hyvinvointini kannalta istun herkästi vääränlaisessa asennossa niin että lonkat rasittuu ja pahimmillaan voi kipeytyä.
 
Mihellä on tapana jättää käytön jälkeen tavarat lojumaan ihan mihin sattuu. Sitten on kauhea sotku ja myöhemmin myös etsiminen kun ei löydä mitään. :shifty:

Äidilläni on välillä tapana olla hurja marttyyri. Kaikki on aina ollut 100 kertaa huonommin hänellä kuin itselläni ikinä tulee olemaan. Tämän "elämänkokemuksen" myötä hän tietenkin tietää ja osaa kaiken paremmin kuin kukaan muu. On myös kauhea siivousfriikki ja alkaa aina meillä siirrellä tavaroita itselleen sopivalle paikalle. :sour:

Appivanhemmat taas ei osaa puhua ikävistä asioista ollenkaan. Jos jotain ikävää sattuu siitä ei puhuta, ihan kuin ongelma silloin katoaisi. Itse tykkään puhua tunteista ja asiat halki, mikä kyllä on välillä heidän kanssaan aika mahdotonta. :rolleyes:

Omat huonot tavat: ikuinen pessimisti, erittäin laiska liikunnan suhteen, tekosyiden kuningatar, puolustan omia näkemyksiäni vähän liiaksikin jos satun sille päälle, perfektionisti, "levottomat jalat"(eli heiluttelen aina pöydän alla)...:hilarious:
 
Takaisin
Top