Onko sinulla tai läheiselläsi outoja, ärsyttäviä tai pahoja tapoja? Entä mitkä ihmisten tavat sinua oudoksuttavat tai ärsyttävät?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ärsyttävä tapa jättää kaikki kaapin ovet huomaamattani aina auki. Nytkin sohvalta katselen kun keittiössä puolet kaapeista ruuanlaiton jäljiltä auki, enkä millään jaksaisi nousta niitä sulkemaan
Mulla tuo roskaongelma myös lisäksi. Mausteet yms. jää myös yleensä tasoilleTeen tätä samaa!
Lisäksi en osaa laittaa roskia roskiin kesken ruoanlaiton. Sitten vasta lopuksi siivoan kaikki.
Yleisesti ärsyttävin tapa muilla on juurikin tuo sormien nuoleskelu ennen kun ottaa vaikka setelin, avaa muovipussin, kääntää sivua yms... Erityisesti kassalla joskus työskenneellä siihen tuli kiinnittäneeksi huomiota, ällöttävää
Mulla on ärsyttävä tapa jättää kaikki kaapin ovet huomaamattani aina auki. Nytkin sohvalta katselen kun keittiössä puolet kaapeista ruuanlaiton jäljiltä auki, enkä millään jaksaisi nousta niitä sulkemaan