imetyspaidoista.
mulla on yksi pitkähihainen Seraphinen imetyspaita, jossa on tuollainen "vaaka-avaus", ymmärtääkseni myös Boobin imetyspaidoista vain nostetaan se pääliosa ylös ja tissit on esillä, eli sen pääliosan alla ei ole enää mitään luukkuja tms. eli paita on vaakatasossa kokoaan auki.
onko jotain muita (edullisempia) paitoja, joissa olisi sama avaus-juttu?
en tykkää näistä paidoista jotka menevät esimerkiksi edestä ristiin ja kaivetaan jostain golf-pallon kokoisesta aukosta ensin imetysliivit liivinsuojineen auki ja nänni sieltä pikku reiästä esille... ja vielä mainostetaan, että rinnan saa helposti yhdellä kädellä esille imetystä varten ja imetys sujuu huomaamattomasti. siinä vaiheessa kun tissi on saatu kaivettua esille, niin vauva on jo hermostunut ja maitoa suihkuaa pitkin maailmaa... joo huomaamattomasti...
kyllähän se imetys sujuu huomaamattomasti sitten, kun se vauva on saatu tissille, kun siitä tissistä ei saa kuin juuri ja juuri sen nännin kohdan esille...
ja joissakin paidoissa näkyy se tissikohdan leikkaus typerästi sieltä alta...
mun mielestä tuo oli niin kätevä, että se paita aukeaa kunnolla edestä. mutta kun nuo paidat ovat vain niin pirun kalliita! mun mielestä joku 50€ "perustrikoo-paidasta" on vähän liikaa, vaikka onkin imetyspaita. tuon Seraphinen paidan tilasin joskus alennuksesta, se maksoi jotain 30€.
tosin tiedän, että mun imetys ei tämänkään kanssa kauaa kestä, kolmea edellistä lasta olen imettänyt kaikkia yhteensä vain 8kk, että toisaalta se nyt on ihan sama mistä reiästä sen tissin lykään pari kuukautta ulos.
mietein jo, että jos ostan 3 samanlaista pitkähihaista perustrikoo-paitaa jostain Halpa-Hallista tai H&M:ltä (mitkä maksaa jotain 10€/kpl), ja ratkon ja ompelen niistä kaksi tämmöistä vaakatasossa aukeavaa imetyspaitaa, niin säästäisin siinä rahaa...