Osallistutko Roosa nauha keräykseen?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Nyt kun on meneillään Roosa nauha keräys, niin kysynkin teiltä,että oletteko osallistunut kyseiseen keräykseen esim. Ostamalla kampanjan tuotteita tai lahjoittamalla rahasumman?

Itse olen useana vuonna ostanut jonkun kampanjan tuotteen esim Roosa nauhan tai siivousvälineitä. Tänä vuonna lahjoitin rahasumman ja aion vielä ostaa tämän vuoden Roosa nauhan. Aiemmin aihe ei ole ainakaan näin paljon koskettanut minua mitä nyt sillä tänä vuonna kampanja koskettaa erityisen paljon itseäni sen takia ,koska oma äitini sairastui aggressiiviseen rintasyöpään.
 
Muokattu viimeksi:
Olen jo useampana vuonna ostanut Roosa nauhan ja niin ostin tämänkin vuoden. :) Aina ne ei ole edes tulleet esille vaan jääneet lojumaan jonnekin. Tämän vuotinen on vielä laukussa (siis lojumassa laukussa sisällä, ei näkyvillä). :hilarious: Varmaan siitä lähtien kun miehellä todettiin syöpä olen sen ostanut. Varmaan se vähän herätti asian tärkeydelle ja toi lähemmäs itseä vaikka miehellä ei rintasyöpää ollutkaan. Muuta kampanjan tuotteita ostan, jos osuu kohdalle jotain mitä tarvitaan.
 
Perheystävä sairastui tänä vuonna rintasyöpään, jonka vuoksi asia tuli lähemmäs. Olen saattanut ostaa aiemminkin Roosanauha tuotteita, mutta en ole asiaa ajatellut enempää. Nyt valitsin tuotteen tarkoituksella. Lahjoitus sitä kautta on tietysti hyvin pieni, mutta jokainen euro lasketaan.
 
Jos voi valita roosanauha- (tai muun hyväntekeväisyystuotteen) väliltä, valitsen usein sen mistä pieni osa menee hyvään tarkoitukseen. Ns "turhakkeita" en yleensä osta mistään syystä, annan mieluummin vaikka vastikkeetonta rahaa. Tänä vuonna tosin ostin heräteostoksena roosanauhan.
 
Takaisin
Top