Osallistu rupattelukilpailuun - voita iPad2!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Rupattele itsesi iPad2:n omistajaksi!

Eniten viestejä Vau.fi-foorumilla lähettäneet osallistuvat arvontaan, jonka
palkintona on Applen iPad2! - Osallistu kilpaan ja voita!



 
Kaksi kameraa FaceTimea ja
HD-videotallennusta varten.
Applen kaksiytiminen

A5-prosessori. Sama 10 tunnin 
akun käyttöaika.

- Kaikki entistä ohuemmassa ja
   kevyemmässä muodossa!



Kolmekymmentä aktiivisinta rupattelijaa osallistuu arvontaan. Kymmenen aktiivisinta
(sijoilla 1-10) osallistuvat arvontaan kolmella arvalla, seuraavat kymmenen (sijat 11-20)
kahdella ja seuraavat (sijat 21-30) yhdellä arvalla.

Voit tarkistaa oman sijasi helposti klikkaamalla foorumin etusivulta löytyvää Kaikki
aktiivisimmat käyttäjät
-linkkiä. Sieltä näet aktiivisimmat käyttäjät viimeisen 14 päivän
aikana.


Tarkoitus on, että rupattelet missä tahansa keskusteluosiossa ja -ketjussa, mitään
rupattelukilpailuketjua ei avata. Puhu siis siitä, mistä eniten haluat puhua, niiden kanssa,
joiden kanssa mieluiten rupattelet!

Muista, että mitä tahansa "meteliä" ei lasketa rupatteluksi: Viestien määrän lisäksi
seuraamme siis myös sitä, että lähetetyissa viesteissä oikeasti sanotaan jotain
- muutakin kuin vaikkapa "pöö".

Vau.fi:n foorumilla voivat keskustella rekisteröityneet käyttäjät, joten jos et
vielä ole jäsen, käy liittymässä osoitteessa www.vau.fi/liity.

Kilpailu jatkuu jouluun asti, ja voittaja julistetaan 23.12.

Kilpailu alkaa än-yy-tee NYT! Onnea kisaan! emoticon


--
Terveisin foorumin ylläpito


(Kuvan copyright © 2011 Apple Inc.)
 
Höh, sääli ettei kisa ollut pari vuotta sitten, silloin oisin ollut vahvoilla ;) Nyt vilkkaan vajaa parivuotiaan äitinä sitä ei jouda enää täällä rupatella... Mut seuraavakshan voitte palkita meitä pitkän linjan aktiivisia kirjoittajia, meitäkin täältä vielä löytyy, kurkatkaapa vaikka pulinaa joulu09 odottajien pinosta!

Ja johan noita tossa omassakin mittarissa liki 2000 on, se ois jo ylittynytkin, jos ei joitain vanhoja ois poisteltu :)

Kiva kun tää sivu kuiteskin elävöityy kisojen ja muiden merkeissä!
 
No, moi moi!

Täällä myös joulukuu-09 vilkuttelee! Me ollaan ihan hirveän aktiivisia oltu tosiaan jo pian kolme vuottaa! .... pitäiskö meille konkareile täppästä vaikka dinosauruksen kuva tuohon tähtirivistöön????

Mehän ollaan jo oikea nettiperhe! Ja lystiä piisaa! Kiitos hyvästä sivustosta!
 
Dinosaurukset rivistöön... hahahahaaah, kuulostaa nyt siltä että armahin Maarinen vertaat meitä joihin fossiileihin! :DD

Mutta viides tähti ois kiva, millä sen saa? ;)
 
SannaKoo ja maarinen, te pitkänlinjan palstalaiset olette kyllä foorumin suola ja sokeri,
ilman teitä tätä foorumia ei olisi! Haluaisin ehdottomasti palkita teidät, joten tässä teille
dinosauruksille kummallekin oma DINOSAURUS! :D



emoticon
 
Hei muuten Miramaria, lasketaanko myös yksityisviestit tuohon? Tai siis ne kun ei (eihän? :D) näy ees teille ylläpidolle, että mitä yksäreiden sisällä kahden palstailijan kesken liikkuu?

Mä oon nyt ihan jäänyt koukkuun ja kilpailuvietti nous! :D Nooh, onhan se kivaa välillä päästä sisään tähän mammapalstailuunkin, kun tuo 5-7 viestiä viikossa ei tunnu olleen riittävästi ;)
 
Yksityisviestit eivät tosiaan kuulu kilpailun piiriin, kun niitä emme pysty valvomaan ja laskemaan - ja hyvä niin, eiväthän ne sitten olisikaan yksityisviestejä :D

On kyllä tosi mukava nähdä keskustelun vilkastuvan! :)
 
Hyvä hyvä, eipä sillä, että noissa yksäreissä nyt mitään oikeesti tosi salaista koskaan liikkuisikaan! Mutta välillä sitä tulee jotain sellaista pikaisesti laitettua täällä olevalle kaverille, jolle ei just jaksa soittaa/tekstaa ja joka ei naamakirjan puolella asustele :)

Mut aattelin vielä varmistaa, että saako ylläpito ne jostain urkittua, vai ovatko oikeesti yksityisiä :) Tosin tuskin teillä edes ois aikaa lueskella, että mitä ne hölmöt mammat siellä nyt yksäreissään höpisee!
 
Hei ja vielä kyselen täsmennyksiä!

Eli lasketaanko kaikki 31.10.-23.12. lähetetyt viestit, vaan ainoastaan tuosta jouluaatonaatosta taaksepäin ne 14vrk, ketkä on lähettänyt sinä aikana eniten viestejä?

Että kannattaako tässä nyt ahkeroida näppäimistön takana tässä vaiheessa olleskaan, vai vasta sitten joulukuussa :D (Ei sillä, että miiiiitenkään päin oisin kilpailuhimoinen, eiei, pois se minusta ;))
 
Voi.. ollaanko me oikeesti kivestä.. mietin ihan samaa... Mutta tossa kilpailusäännössä näyttäs lukevan näin:

Kilpailu jatkuu jouluun asti, ja voittaja julistetaan 23.12.

Kilpailu alkaa än-yy-tee NYT! Onnea kisaan! emoticon

ETTÄ ONKO; TUO ÄN-YY-TEE NYT juttu  alkanut sillon 31.10?? Voi hyvä jysääys, että osaa ison ihmisen pää mennä vauhdissa sekaisin?
 
Än-yy-tee NYT tarkoittaa juurikin sitä, että kilpailu alkoi 31.10. :D
Eli ette tosiaan turhaan täällä viestittele ;)

Tuota viimeisimmät viestit 14 päivän aikana -toimintoa mainostin, koska sitä voi tosiaan käyttää oman sen hetkisen aktiivisuuden tarkkailuun. Valitettavasti meillä ei (ainakaan vielä) ole toimintoa, jolla voisitte itse tarkkailla viestien määrää koko kilpailun ajalla..

Hyvä että kysytte, niin ei jää epäselväksi kellekään :)
 
olen uusi palstalainen ja seurannut innolla keskusteluja ja vieraillut joitakin blogejakin lukemassa;)

hauska kilpailu! varmasti innostaa porukkaa;)
 
Jes, eli siis jatkan tätä näppiksen kurittamista täällä tasaiseen tahtiin! :)

Tää on siis oikein näppärä pakokeino kaikkea tuota opiskelusälää vastaan... digiboxi täyttyy mun nauhoituksista (joita yleensä katson päikkäriaikana ja iltasella pari tuntia ipanan nukkumaan menosta), kun tää äiti täällä vaan naputtaa!

Ja jos ei muuta, niin saanpahan ton Maarisen pysymään vielä aktiivisempana - tosin pahasti näyttää siltä, että nyt meidän kilpailuvietti on ajamassa joulu09:t kaikki muut pois ja pölistään keskenämme :D

Piaffille varoitus, tänne oikeesti jää koukkuun! Siis ei tän kilpailun takia, vaan oikeesti. Mullakin on tätä kautta 12 oikeeta äitiystävää ihan live-elämässä, sitten on nää muutaman äitityypit, joiden kanssa ei oikeastaan livenä tavata, mutta ovat yhtä rakkaita - ja puhelinnumerot sentäs löytyy, jos ne oikeet livetreffitkin saatais joskus sovittua! Ja joo, oonhan mä saanut palstaystävän kautta jo yhden ihanan pienen kummipojankin <3 Ja kaikki tämä alle 3 vuoden sisään, parhautta! Meillä on ihana nettiperhe tuolla omassa pinossamme!
 
Sä oot Sannakoo kyllä aivan ylivoimainen tässä kilpailussa :D

Mulla on vähän riippuvuus tähän forumiin hellittäny kun valitettavasti esikoisen aikaisen ryhmän keskustelu hiipui jo aikapäiviä sitten ja nyt kuopuksenkin ryhmä on pääsääntöisesti siirtynyt naamakirjaan.

Hieno idea sinällään rupattelukilpailu, saa enemmän eloa forumille ja keskustelua aikaseksi, jee!
 
Voin paljastaa mun salaisuuden: aina kun saat harhautettua vajaa 2 vuotiaan leikkimään omassa huoneessaan yksikseen, juokse koneelle. Aina kun teet ruokaa, pidä läppäri kädenulottuvilla. Aina kun lapsi on päiväunilla, ole varma, että kahvit on jo valmiiksi keitettynä, jotta pääset mahdollisimman nopeasti läppärin kanssa sohvalle. Illalla kun lapsi nukahtaa, unohda kotihommat ja digiboxille kerääntyneet hömppäohjelmat, vaan juokse koneelle. Onneks on läppäri ja tästä loppuu akku, jos ei oo seinässä, joten sitä muistaa mennä joskus nukkumaankin ;)

Mut nyt tää paska mutsi lähtis heittää pyykit koneesta narulle ja veis ton lapsensa puistoilemaan ja hoitelemaan pari muutakin hommaa samassa.

EDIT:
Onneks tää kisa ei kuitenkaan oo ihan tällä selvä, vaan tarvii sitä arpaonneakin vähän ;)
 
Mä voin kyllä tunnustaa että mä en edes tommosten iPadien päälle ymmärrä.  Musta on vaan kivaa että tää forum on herännyt eloon :)  Jotenkin surullisen paljon hiljentynyt sitten sen vuoden takaisen uudistuksen.  Muahan se ei tietenkään karkottanut kun olen riippuvainen mutta esim. esikoisen aikaset palstatutut katosivat jonnekin :(  Erityisen iloinen olen että toi taapero-osuus on noussut esiin sieltä jostain unohdetusta alalaidasta!  Vauvajutuistakin on ihan kiva keskustella mutta enemmän uutta pohdittavaa tuo tämä alituiseen kasvava taapero :)
 
Joo, tää tosiaan tökki sen verran pitkään ja pahasti, että se monet karkoitti. En mäkään nyt ihan pelkät palkinnon kuvat silmissä täällä dataile, mutta sen verran yllytys- ja kilpailuhullu oon, ettei siitä haittaakaan oo.

Mutta tuosta taaperopuolen noususta mäkin oon iloinen! Jaksettiin palstatuttujen kanssa sitä toivoakin, että hiljaksiin saa tää foorumi tuulta alleen ja vauvoista kasvaa taaperoita, niin sitten tuokin osuus vilkastuu. Eli kyllä tätä kannatti odottaa, vaikka "rankkaa" on ollutkin! ;)
 
Takaisin
Top