Osaatko?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Evea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En

Osaatko ostaa puolisolle mieleisiään asioita kaupasta? ("Mistä sä tiesit että mun teki mieli tota!")

Varmaan muusikkona pitäisi osata, mutta näemmä yksi sekunti vastaa puoltatoista😅

Osaatko kertoa, missä kohtaa mikäkin vatsanseudun sisäelin on?
Sen saa aika hyvin kohdalleen tangon sykkeen avulla. Suomalainen tango on usein 120bpm, joten sekunti on kaksi tangon iskua. Minä laulan mielessäni Mustasukkaisuutta-tangon alkua, kun pitää löytää sekunti, menee aika lähelle. 😄

Miehelläni on aika perus-mieliteot, joten aika hyvin osuu tietyt jutut aina kohdalleen.

Osaatko istuttaa puuntaimia pottiputkella?

Muokattu viimeksi:
En. Tunnistan vaan ihan tunnetuimpia (tyyliä dalmatialainen ja saksanpaimenkoira).

Osaatko luetella Euroopan maat ja niiden pääkaupungit?

En kaikkia. Tai enemmänkin se etten muistaisi varmasti luetella kaikkia maita. Olen kyllä matkustellut paljon ja maantieto on enemmänkin mun juttu. Jotenkin ei jää tälläiset asiat muistiin.

Osaatko hyvät käytöstavat ja etiketin? Jos saisit kutsun kunnia-arvoisten vieraiden keskuuteen niin tulisiko pakokauhu siitä miten pitäisi käyttäytyä?

En todellakaan osaa, olen ihan täysi juntti. Ja maallakin olen tollo kun en osaa edes maalaisten tapakulttuuria. Pitäisi kuulemma täällä moikata jokaista vastaantulijaa ja vilkuttaa autoille (tiellä missä asumme) mutta kaupunkilaistollona en kykene!

Osaatko puhua tyylipuhdasta kotiseutusi murretta?

Sinä senkin epäkunnioittava ylpeä kaupunkilainen terveisin umpijuntti, no ei oikeesti!😂💕

En kae mie täävvellistä saavvoo ossoo, mutta kuulemma aevan kohtalaesen hyvin on tämä murre vuoden aekana tarttununna!

Osaatko katsoa elokuvan illalla nukahtamatta kesken?

Todellakin. En ole ikinä keskeyttänyt elokuvaa koska väsyttää. Tai kerran olen teininä nukahtanut kesken Harry Potterin ja se jäi ainoaksi yritykseksi katsoa kyseisiä elokuvia.

Osaatko nauttia +30 hellejaksosta?

En nopeasti, mutta jos saa miettiä välissä niin toki onnistuu.

Osaatko syödä nuudeliruokaa puikoilla?

Liiankin hyvin 🫢 Mutta osaanko sanoa nätisti niin en ole varma.

Osaatko kirjoittaa kauniilla käsialalla?

Osaan esim. onnittelukortteihin, mutta pitkää tekstiä kirjoittaessa käsiala muuttuu koko ajan suttuisemmaksi.

Osaatko kirjoittaa runoja?

En minkään unientulkintakirjojen mukaan, mutta omia pelkoja, haaveita, tapahtumia ym analysoimalla löytyy usein syy omiin uniin.

Osaatko tulkita astrologisia karttakuvioita?

Takaisin