Pilkki24 Foorumin legenda Maanantaina klo: 09:57 #121 Osaan, mutta ei sekään kaunis ole. Viimeksi, kun kokeilin, niin se viritelmä muistutti jotain myrskyn piinaamaa vajaa. Osaatko ulkoa kertotaulut?
Osaan, mutta ei sekään kaunis ole. Viimeksi, kun kokeilin, niin se viritelmä muistutti jotain myrskyn piinaamaa vajaa. Osaatko ulkoa kertotaulut?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Maanantaina klo: 13:14 #122 Osaan Osaatko kitaralla perussoinnut?
Metsätähti5 Asioista perillä oleva Toukokuiset 2025 Maanantaina klo: 17:11 #124 Osaan. Niitä on tullut ja tulee edelleen tehtyä Osaatko useamman korttipelin säännöt ja strategian?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Tiistaina klo: 07:39 #125 Osaan Osaatko pelata shakkia?
VäriSointu Supliikin supersankari Tiistaina klo: 09:10 #126 En Osaatko heittää pesäpalloa kunnolla ja tarkasti kauas?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 09:40 #127 Riippuu mikä on kauas. En ole mikään paras heittäjä, mutta ihan ok. Osaatko luetella ikäjärjestyksessä kaikki serkkusi?
Riippuu mikä on kauas. En ole mikään paras heittäjä, mutta ihan ok. Osaatko luetella ikäjärjestyksessä kaikki serkkusi?
R Reetu Kommentoinnin ninja Elokuiset 2025 Tiistaina klo: 09:49 #128 Osaan Osaatko tehdä taikatempun?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 09:57 #129 Osaan. Lapsena taisin esittää niitä luokan edessäkin. Nykyään olen lähinnä keskittynyt torpedoimaan kavereiden esittämiä korttitemppuja, kun erehtyvät valitsemaan minut uhrikseen. Osaatko kutoa mattoja?
Osaan. Lapsena taisin esittää niitä luokan edessäkin. Nykyään olen lähinnä keskittynyt torpedoimaan kavereiden esittämiä korttitemppuja, kun erehtyvät valitsemaan minut uhrikseen. Osaatko kutoa mattoja?
VäriSointu Supliikin supersankari Tiistaina klo: 11:16 #130 Osaan, perussidosta ja kolmella kuteella. Osaatko erottaa eri puhallinsoittimien äänet toisistaan? Vaikka 5 eri soitinta.
Osaan, perussidosta ja kolmella kuteella. Osaatko erottaa eri puhallinsoittimien äänet toisistaan? Vaikka 5 eri soitinta.
Metsätähti5 Asioista perillä oleva Toukokuiset 2025 Tiistaina klo: 11:54 #131 Osaan, näitä aikanaan musiikkiopiston teoriatunneilla opeteltiin ahkerasti. Osaatko ajaa moottoripyörällä?
Osaan, näitä aikanaan musiikkiopiston teoriatunneilla opeteltiin ahkerasti. Osaatko ajaa moottoripyörällä?
VäriSointu Supliikin supersankari Tiistaina klo: 13:01 #132 En Osaatko piirtää toisella kädellä ilmaan ympyrää samalla kun piirrät toisella kädellä neliötä?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 15:06 #133 Piti kokeilla. Onnistui yllättävän hyvin. Osaatko syödä rapuja?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Tiistaina klo: 16:44 #134 En Osaatko syödä syömäpuikoilla nuudeleita?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 16:47 #135 Osaan. Ja melkein mitä tahansa muutakin. Osaatko koota Ikean huonekaluja ilman ohjeita?
VäriSointu Supliikin supersankari Tiistaina klo: 19:52 #136 En, paitsi ehkä sen puujakkaran. Se on ainoa Ikean huonekalu, jonka olen koonnut. Osaatko kulkea Ikean läpi ostaen vain ja ainoastaan sen asian, mitä tulit ostamaan?
En, paitsi ehkä sen puujakkaran. Se on ainoa Ikean huonekalu, jonka olen koonnut. Osaatko kulkea Ikean läpi ostaen vain ja ainoastaan sen asian, mitä tulit ostamaan?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Tiistaina klo: 21:28 #137 99% kerroista en. Ehkä olen joskus pystynyt tähän. Mutta sama koskee varmaan ihan mitä vaan kauppaa. Osaatko käyttää pyykkikoneessasi enemmän kuin kolmea eri pesuohjelmaa?
99% kerroista en. Ehkä olen joskus pystynyt tähän. Mutta sama koskee varmaan ihan mitä vaan kauppaa. Osaatko käyttää pyykkikoneessasi enemmän kuin kolmea eri pesuohjelmaa?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 21:43 #138 Totta kai! Osaatko putsata kuivausrumpusi lauhduttimen?
Metsätähti5 Asioista perillä oleva Toukokuiset 2025 Tänään klo: 11:07 #139 Piti googlettaa tuo osa. (En nyt yhtäkkiä muista, millä nimellä sitä ollaan meillä kutsuttu.) Mut siis osaan. Osaatko nimetä 15 huonekasvia "tuosta noin vain"?
Piti googlettaa tuo osa. (En nyt yhtäkkiä muista, millä nimellä sitä ollaan meillä kutsuttu.) Mut siis osaan. Osaatko nimetä 15 huonekasvia "tuosta noin vain"?